شناسهٔ خبر: 61672166 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

۲۵ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی از انتقاد جاسبی از توجه رهبر به جناح چپ

هاشمی رفسنجانی در خاطرات خود از مرداد سال ۱۳۷۷ نوشت: آقای جاسبی از اینکه رهبری به اجلاس تحکیم وحدت پیام داده اند با اینکه آقای عبدالکریم سروش که آنجا سخنرانی داشته انتقاد داشت و نیز از اینکه رهبری به بعضی از افراد جناح چپ مثل آقای حسین مظفر و مصطفی معین و‌‌... توجه بیشتری می کند هم ناراضی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ هاشمی فسنجانی در خاطرات خود در چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۷۷ نوشت: ...عصر دکتر عبدالله جاسبی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آمد در مورد طرح مربوط به کنکور که در دستور کار مجلس است صحبت شد. برای حل مشکل دانشگاه آزاد مفید است اگر تقویت شود و مانع وزارت علوم می‌شود که کنکور مستقل دانشگاه آزاد را تحت اداره وزارت ببرد که می خواهند ببرند. آقای جاسبی از اینکه رهبری به اجلاس تحکیم وحدت پیام داده اند با اینکه آقای عبدالکریم سروش که آنجا سخنرانی داشته انتقاد داشت و نیز از اینکه رهبری به بعضی از افراد جناح چپ مثل آقای حسین مظفر و مصطفی معین و‌‌... توجه بیشتری می کند هم ناراضی است.

آیت الله یزدی رئیس قوه قضائیه آمدند درباره اوضاع کلی کشور و اختلافات سیاسی، وضع اقتصادی ابراز نگرانی مشترک داشتیم. گزارشی از مذاکرات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با آقای خاتمی رئیس جمهور را دادند‌ و درباره پرونده شهردار تهران صحبت شد. ایشان مدعی است دخالت نمی کنند اما پذیرفت که به آقای کاظم صدیقی رئیس محاکم عمومی تهران بگوید که برای تجدیدنظر به شعبه ای مستقل و غیرسیاسی ارجاع شود.

منبع: سایت دیده‌بان ایران

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما