شناسهٔ خبر: 61670150 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

بازی Baldur’s Gate 3 به نیم میلیون بازیکن همزمان در استیم دست پیدا کرد

درخشش قسمت سوم بازی همچنان ادامه دارد

صاحب‌خبر -

این روزها همه جا صحبت از نسخه‌ی جدید Baldur’s Gate بوده و بازی نیز، علاوه بر واکنش بسیار مثبت بازیکنان در استیم، در نقد‌های اولیه‌ی خود نمرات بسیار درخشانی کسب کرده است.

Baldur’s Gate ۳ ساخته استودیوی Larian در حالت دسترسی زودهنگام بسیار خوب عمل کرد و قبل از انتشار نهایی روی رایانه‌های شخصی بیش از ۲.۵ میلیون نسخه فروخت. با این حال، واکنش بازیکنان نسبت به این بازی، به ویژه روی Steam، فوق‌العاده مثبت بوده است و روندی صعودی دارد.

در اولین روز انتشار رسمی بازی، بیش از ۴۷۰۰۰۰ بازیکن همزمان در این عنوان مشاهده شده و از آن موقع تا زمان انتشار این خبر، تعداد بازیکنان از مرز نیم میلیون نفر نیز عبور کرده است!

بر اساس گزارش SteamDB، بیشترین تعداد بازیکنان همزمان تا به حال ۵۹۳,۷۸۸ نفر بوده است که رقمی فوق‌العاده محسوب میشود. جالب است بدانید که با توجه به شرایط این بازی، به نظر می‌رسد که این تعداد ممکن است تا با نزدیک‌ شدن به آخر هفته بیشتر شود.

بازی Baldur’s Gate 3 به نیم میلیون بازیکن همزمان در استیم دست پیدا کرد - ویجیاتو بازی Baldur’s Gate 3 به نیم میلیون بازیکن همزمان در استیم دست پیدا کرد - ویجیاتو

برای آن که بزرگی این عدد را درک کنید، خوب است توجه کنید که Baldur’s Gate 3 دومین افتتاحیه بزرگ Steam در سال 2023، درست پس از محبوبیت فوق‌العاده‌ی Hogwarts Legacy بوده است. این تعداد پلیر همزمان از عناوین مطرحی مانند نسخه‌ی چهارم فالوت و یا والهیم و بسیاری دیگر از بازی‌های بزرگ جلوتر است.

بازی Baldur’s Gate ۳ در حال حاضر فقط برای رایانه های شخصی در دسترس قرار گرفته است. فعلا خبری در رابطه با انتشار بازی روی ایکس‌باکس نیست، اما اگر از بازیکنان پلی‌استیشن هستید خوب است بدانید که این بازی در تاریخ ۶ سپتامبر برای این کنسول نیز منتشر خواهد شد.

داستان زلدا از کجا اومده؟

فروش بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom مشخص شد - ویجیاتو فروش بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom مشخص شد - ویجیاتو Gamingbolt

برچسب‌ها:

نظر شما