شناسهٔ خبر: 61652169 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اقدامات پلیس مازندران در تعطیلات اخیر

سردار مفخمی: فعالیت پلیس مازندران، در تعطیلات اخیر در بخش‌های انتظامی، ترافیکی و امنیتی مضاعف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه در تعطیلات اخیر با ورود ۵۱۱ هزار خودرو به استان بیش از ۲ میلیون جمعیت وارد مازندران شد، گفت: در این راستا با تشدید خدمات ترافیکی، انتظامی و امنیتی طی ثبت ۲۳ هزارو ۵۳۰ مورد تماس تلفنی با ۱۱۰ خدمات لازم نیز ارائه شد.


سردار حسن مفخمی شهرستانی با بیان اینکه در آستانه اربعین همچنین هزار و ۲۳۲ مورد خدمات گذرنامه نیز طی این مدت به ثبت رسید، از زمینگیر شدن ۱۵ سارقی که وارد استان شدند و کشف ۱۰ کیلو انواع مواد مخدر از قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد افیونی در این مدت خبرداد.


وی همچنین به دستگیری ۳۲ نفر از اراذل و اوباش که قصد انجام موضوعات مرتبط داشتند اشاره و خاطرنشان کرد: از این افراد ۲۷ قبضه انواع سلاح کشف و ضبط شد.
سردار مفخمی با اشاره به ارائه خدمات ترافیکی در این مدت به مسافران و شهروندان و مشاهده برخی ناهنجاری‌ها گفت: ۳۷۰ خودرو با راننده ناهنجار که رعایت انظباط ترافیکی نیز نداشتند بصورت ساعتی، روزانه و هفتگی توقیف شد و همچنین ۱۴ دستگاه موتورسیکلت با قصد ایجاد مزاحمت متوقف شد.


فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در تعطیلات اخیر به منظور بهره مندی مسافران، گردشگران و شهروندان از تفرجگاه‌های مناسب و حدود ۴۰۰ کیلومتر سواحل، خدمات امنیتی لازم نیز ارائه شد تصریح کرد: تا پایان تعطیلات هیچ مورد انتظامی و امنیتی قابل ملاحظه‌ای با وجود بهره گیری از ظرفیت‌های شایسته پلیس، در استان نداشتیم و موارد جزئی نیز با مدیریت و استفاده از ظرفیت پلیس در کوتاه‌ترین زمان رفع شد.


سردار مفخمی با تاکید بر رعایت انظباط ترافیکی، امنیتی و انتظامی در بهره گیری از مواهب طبیعی مازندران، به مسافران و شهروندان توصیه کرد؛ همواره ضمن همکاری با پلیس، موارد قابل پیگیری را با پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

 

<div id="video-display-embed-code_9971712"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3935567/9971712?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما