شناسهٔ خبر: 61633388 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

لرستان

بازداشت خانم هتاک به مقدسات دینی

خانمی که در یکی از بوستان های بروجرد به مقدسات دین اسلام و امامان معصوم علیهم السلام اهانت کرده بود در تهران بازداشت شد.

صاحب‌خبر -

بازداشت خانم هتاک به مقدسات و امامان معصوم علیهم السلامبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان و به نقل از دادستان شهرستان بروجرد خانمی که در یکی از بوستان‌های های شهرستان بروجرد، بیست و یکم تیرماه پس از درگیری لفظی با آمران به معروف و کشف حجاب و سگ گردانی، به مقدسات دین مبین اسلام و ساحت مقدس ائمه معصوم علیهم السلام توهین کرده بود با دستور رئیس کل دادگستری لرستان مبنی بر صدور نیابت قضایی، مشارالیه پس از شناسایی و دستگیری از تهران به شهرستان بروجرد منتقل و به دلیل توهین به مقدسات دین مبین اسلام و ائمه معصوم علیهم السلام تفهیم اتهام و با قرار قانونی بازداشت موقت روانه زندان شد.

گفتنی است که هر گونه توهین به مقدسات اسلام ناب محمدی و هتک حرمت به ساحت مقدس امامان معصوم علیهم السلام طبق قانون مجازات اسلامی پیگرد خاص قضایی دارد و مرتکب به اشد مجازات خواهد رسید.

میزان نوشت: دادستان تهران اعلام کرد: زنی که به ائمه اطهار و مقدسات دینی توهین کرده بود با دستور قضایی و تلاش نیرو‌های مجاهد فراجا بازداشت شد.

در روز‌های اخیر تصویری از یک خانم در مکان عمومی که به ائمه اطهار علیهم السلام و مقدسات دینی توهین می‌کرد در فضای مجازی پخش شد.

بلافاصله پس از انتشار این تصویر در فضای مجازی، دادستان تهران دستور شناسایی و بازداشت این فرد را صادر کرد.

بنابراین گزارش، صالحی دادستان تهران گفت: از طریق نیابت قضایی ارسالی از سوی استان لرستان با تلاش نیرو‌های مجاهد فراجا این خانم در زمان کوتاهی شناسایی و بازداشت شد که هم اکنون با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده است.

نظر شما