شناسهٔ خبر: 61628819 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دستگیری عامل شهادت مامور انتظامی در جیرفت

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: قاچاقچی که با ریختن گازوئیل بر جاده موجب واژگونی خودروی پلیس و شهادت سرهنگ میلاد آزادآور در تعقیب قاچاقچیان شده بود دقایقی بعد از این رویداد دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

دستگیری عامل شهادت مامور انتظامی در جیرفتبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار ناصر فرشید فرمانده انتظامی استان کرمان، گفت: قاچاقچی دستگیر شده فردی سابقه دار است که در حوزه قاچاق و برخی جرایم دیگر دارای سابقه بوده و در اغتشاشات هم یک بار دستگیر شده بود.

گفتنی است؛ روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان جیرفت با هماهنگی مراجع قضائی و در اجرای طرح امنیت محله محور با قاچاقچیان در محور دلفارد - جیرفت درگیر شدند و در این درگیری و بر اثر لغزندگی ناشی از پاشیدن مواد سوختی از سوی قاچاقچیان و سانحه تصادف خودرو، ۲ تن از همرزمان پلیس از ناحیه سر و کتف مجروح و به بیمارستان منتقل شدند، که متاسفانه ساعاتی پیش، شهید میلاد آزادآور در بیمارستان به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده انتظامی استان کرمان، ضمن تبریک و تسلیت شهادت این شهید گرانقدر گفت: مراسم تشییع پیکر پاک این شهید بزرگوار، فردا ساعت ۸ صبح در چهارراه بعثت جیرفت برگزار می‌شود.

شهید سرهنگ میلاد آزاد داور متأهل و دارای دو فرزند پسر است.

نظر شما