شناسهٔ خبر: 61628818 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایستنا | لینک خبر

بیانیه دیجی‌کالا پس از پلمب دفاتر اداری: از اینکه اعتقادات و احساسات اکثر مردم جریحه‌دار شد قابل عذرخواهی میباشد

صاحب‌خبر -
ICTna.ir - در پی پلمپ دفاتر اداری دیجیکالا از یکشنبه 1 مرداد ماه، امروز 11 مرداد دیجیکالا بیانیه ای با تیتر "بیانیه دیجیکالا پس از پلمپ دفاتر اداری" روی قسمت بخش اتاق خبر وبسایت خود منتشر کرد که عینا در ادامه می آید:
 
به دنبال انتشار عکسی در صفحه شخصی یکی از کارکنان متخلف ، دفاتر اداری دیجی‌کالا از یکشنبه یکم مرداد ماه ۱۴۰۲، پلمب شده است.
قانون شکنی در این عکس مورد تایید مدیریت شرکت نمی باشد و حساب‌های رسمی دیجی‌کالا در شبکه‌های اجتماعی نه تنها هیچ دخالتی در انتشار آن نداشته‌اند بلکه از اینکه اعتقادات و احساسات اکثر مردم کشورعزیزمان را جریحه دار کرد قابل عذرخواهی می باشد. بی حجابی و انتشار آن برخلاف آیین‌نامه‌های داخلی دیجی‌کالا است و این شرکت همانند همه کسب‌وکارهای فعال در کشور، همواره خود را ملزم به رعایت همه قوانین کشور می‌داند.
 
امیدواریم با رفع پلمب از دفاتر اداری دیجی‌کالا و برداشتن موانع فعالیت عادی این شرکت، بتوانیم در خدمت‌رسانی بهتر به مردم و اقتصاد جمهوری اسلامی ایران بیش ازپیش نقش ایفا کنیم.
 
دیجی‌کالا ساخته اندیشه و تلاش هزاران جوان ایرانی، مدیون تلاش صدها هزار کسب‌وکار و اعتماد ده‌ها میلیون نفر از هموطنان عزیزمان در ۱۷ سال گذشته است.
 
کوشش خواهیم کرد در آینده نیز با قانون‌مداری در جهت توسعه اکوسیستم اقتصاد دیجیتال و رفاه مردم عزیز ایران بخصوص هم وطنان هدایت گر تلاش کنیم.
 
 
بروزرسانی1 [ ساعت 20 و 30 دقیقه 11 مرداد 1402]:
ساعاتی پس از انتشار این بیانیه روی بخش "اتاق خبر" سایت دیجیکالا، این بیانیه بدون هیچ توضیحی از روی این سایت پاک شده است که اسکرین شات آن عینا در ادامه درج میشود.
 
digikala.png

نظر شما