شناسهٔ خبر: 61628257 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

۲۵ سال پیش در چنین روزی:

روایت هاشمی از انتقاد عباس آخوندی از شهرداری تهران

هاشمی رفسنجانی در خاطرات خود از مرداد ۱۳۷۶ نوشت: آقای عباس آخوندی وزیر مسکن و شهرسازی آمد از شکایتی که از شهرداری تهران به رهبری کرده دفاع کرد. مدعی است تخلفات زیادی داشته اند ولی در مقابل سوال من که چرا مجلس در موضوع تحقیق و تفحص به تخلف مشخص دست نیافتند جوابی نداشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی در خاطرات خود در شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۷۶ نوشت:‌ ساعت ده صبح گزارش‌ها را دیدم عکاسان سازمان‌های مختلف برای گرفتن عکس در پایان کار اجرایی آمدند و عکسهای زیادی گرفتند. آقای عباس آخوندی وزیر مسکن و شهرسازی آمد از شکایتی که از شهرداری تهران به رهبری کرده دفاع کرد. مدعی است  تخلفات زیادی داشته اند ولی در مقابل سوال من که چرا مجلس در موضوع تحقیق و تفحص به تخلف مشخص دست نیافتند جوابی نداشت. از من خواست برای جبران روحیه آقای ناطق نوری و دوستانش کمک کنم. توضیح دادم که بخش مهمی از فاصله را خودشان بوجود آورده اند. مصاحبه رادیو تلویزیونی داشتم دو ساعت طول کشید. عصر دکتر ولایتی وزیر امور خارجه آمد گفت حکم مدیریت بیمارستانی مسیح دانشوری را برای خدمت بعد از وزارت گرفته است.

شورایعالی امنیت ملی جلسه داشت. مصوبه شنود را که از رهبری برگشته بود اصلاح کردیم و در مواردی تصمیم گیری نمودیم. آقای محمد یزدی رئیس قوه قضائیه و آقای حسن روحانی دبیر شورایعالی امنیت ملی از مدیریت من اظهار قدردانی کردند. من هم از همکاری اعضای شورا و کارهای خوب دبیرخانه تشکر کردم.

تا نه و نیم شب کارها را تکمیل کردم و مقداری از وسایل شخصی خودم را برای انتقال فردا صبح جمع کردم. آقای علی فلاحیان وزیر اطلاعات آمد و از ضعف و کم تجربگی بعضی از افراد نامزد وزارت اطلاعات اظهار نگرانی کرد.

منبع:‌ سایت دیده‌بان ایران

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما