شناسهٔ خبر: 61624575 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

وزیر ارتباطات: باید با افراد هنجارشکن و متخلفان و مدیران آنان برخورد شود/ سکویی که پرسنل زیادی دارد به دلیل خطای چند نفر نباید کلا خاموش شود

زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: بحث این است که اگر هنجارشکنی و اقدام خلاف قانونی توسط عده ای از کارکنان یک سکو یا یک شرکت اتفاق افتاد، چگونه باید با آن برخورد کرد؟ بحثی که مطرح شده این بوده که آیا باید آن سکو را به خاطر تخلف چند نفر از کارکنانش تعطیل کنیم یا به گونه ای دیگر می توان مدیریت کرد؟ سکویی که پرسنل زیادی دارد و از طرف دیگر به هزاران نفر خدمات می رساند، باید تعطیل شود؟ ما هم تاکید داریم که حتما باید با افراد متخلف و هنجارشکن برخورد شود. ولی آیا راهکار آن این بوده که این سکو را کلا خاموش کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش جماران؛ به نقل از شفقنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ما معتقدیم سکویی که پرسنل زیادی دارد و از طرف دیگر به هزاران نفر خدمات می رساند نباید کلا خاموش شود ولی مدیران این سکوها باید متقاعد و ملتزم به رعایت قانون شده و در محیط خود مراقبت کنند که هنجارشکنی صورت نگیرد.

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه امروز هیات دولت و در جمع خبرنگاران، گفت: ما اعتقاد داریم که همه سکوها و شرکت های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات باید ملزم به رعایت قانون باشند و معتقد هستیم که باید با هرگونه هنجارشکنی و اقدام خلاف قانون برخورد شود.

او ادامه داد:  سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران هم روز گذشته نامه ای خطاب به بنده به عنوان رئیس کارگروه ویژه اقتصادی دولت نوشتند و اعلام کردند که تمام سکوها و کسب وکارهای فضای مجازی ملتزم به قانون بوده و خود را مقید به رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می دانند و هرگونه هنجارشکنی را بر نمی تابند.

او تاکید کرد: بحث این است که اگر هنجارشکنی و اقدام خلاف قانونی توسط عده ای از کارکنان یک سکو یا یک شرکت اتفاق افتاد، چگونه باید با آن برخورد کرد؟ بحثی که مطرح شده این بوده که آیا باید آن سکو را به خاطر تخلف چند نفر از کارکنانش تعطیل کنیم یا به گونه ای دیگر می توان مدیریت کرد؟ سکویی که پرسنل زیادی دارد و از طرف دیگر به هزاران نفر خدمات می رساند، باید تعطیل شود؟ ما هم تاکید داریم که حتما باید با افراد متخلف و هنجارشکن برخورد شود. ولی آیا راهکار آن این بوده که این سکو را کلا خاموش کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ما اعتقاد داریم این راهکار درست نیست ولی باید با افراد هنجارشکن و متخلفان و مدیران آنان برخورد شود. باید متقاعد و ملتزم به رعایت قانون شده و در محیط خود مراقبت کنند که هنجارشکنی صورت نگیرد اما خدمات خود سکو نباید متوقف شود. این سیاست دولت بوده و ما این مسیر را دنبال خواهیم کرد.

اخبار مرتبط

انتهای پیام

نظر شما