شناسهٔ خبر: 61620288 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ملایی: مسئولان در آستانه بازی‌های آسیایی برای بازدید نیایند

تهران- ایرنا- نازنین ملایی عضو تیم ملی قایقرانی ایران با گلایه مسئولان ورزش کشور گفت: بهتر است که مسئولان نزدیک به بازی‌ها و مسابقات برای بازدید نیایند چون قرار نیست معجزه رخ دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، نازنین ملایی عضو تیم ملی رویینگ بانوان ایران در جریان بازدید صبح امروز سید مناف هاشمی از اردوی تیم ملی قایقرانی، ضمن انتقاد از برخی شرایط تیم ملی قایقرانی زنان و مردان ایران قبل از اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو خطاب به دبیرکل کمیته ملی المپیک، اظهار داشت: بهتر است که مسئولان نزدیک به بازی‌ها و مسابقات برای بازدید نیایند چون قرار نیست معجزه رخ دهد.

وی افزود: ارتفاع سطح آب دریاچه پایین آمده و رکوردگیری‌ها دقیق نیست. ۱۷ سال است که عضو تیم ملی هستم و همچنان پیست نداریم و نباید مجبور باشیم برای یک پیست استاندارد به روسیه سفر کنیم.

ملایی با اشاره به مشکلات مالیاتی در مورد پاداش مسابقات و بازی‌ها عنوان کرد: باید این مشکل برطرف شود.

وی ادامه داد: به دلیل مشکل پیست قایقرانی ایران، هفته آینده به روسیه می‌رویم. ضمن این‌که جایزه قهرمانی آسیا هم کامل پرداخت نشده و ورزشکاران نگران هستند که جایزه این مسابقات با بازی‌های آسیایی ترکیب شود.

مهسا جاور دیگر عضو تیم ملی رویینگ ایران با بیان این‌که سطح آب دریاچه آزادی به حدی پایین آمده که در تمرین کتفش به سنگ خورد و آسیب دید، اظهار کرد: دو ماه مانده به مسابقات باید به‌ عنوان زمان طلایی مدنظر قرار گیرد اما متاسفانه با مشکلاتی مواجه هستیم.

وی افزود: بحث مالی برای ورزشکاران در شرایط اقتصادی فعلی خیلی مهم است و باید نسبت به این مسئله توجه داشت.

نظر شما