شناسهٔ خبر: 61617752 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

پخش زنده لیورپول و بایرن مونیخ 11 مرداد 1402 | فوتبال دوستانه باشگاهی

صاحب‌خبر -

پخش زنده لیورپول و بایرن مونیخ 11 مرداد 1402 را در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم از ساعت 15:00 در دیداری دوستانه در ورزشگاه ملی سنگاپور رودررو می‌شوند.

(این بازی با برتری 4 بر 3 بایرن مونیخ به پایان رسید.)

دو تیم بایرن مونیخ آلمان و لیورپول انگلیس که هر کدام با 6 قهرمان از پرافتخارترین تیم‌های تاریخ لیگ قهرمانان اروپا هستند، امروز و از ساعت 15:00 به وقت ایران در سنگاپور و در دیداری دوستانه رودررو هم قرار خواهند گرفت.

شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده لیورپول و بایرن مونیخ 11 مرداد 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید و یا برروی عکس زیر کلیک کنید

پخش زنده فوتبال لیورپول و بایرن مونیخ 11 مرداد 1402 | فوتبال دوستانه باشگاهی

پخش زنده لیورپول و بایرن مونیخ 11 مرداد 1402 | فوتبال دوستانه باشگاهی پخش زنده لیورپول و بایرن مونیخ 11 مرداد 1402 | فوتبال دوستانه باشگاهی

پخش زنده لیورپول و بایرن مونیخ 11 مرداد 1402

تیم فوتبال بایرن مونیخ فصل عجیبی را پشت سر گذاشت و پس از اخراج ناگلزمن و حضور توماس توخل بر روی نیمکت تنها موفق شد بوندسلیگا را آنهم با بی عرضگی محض بورسیا دورتموند فتح کند و به طور کلی فصل ناموفقی را پشت سر نهاد.

بایرن اما با توخل در فصل جدید تا بدین جای کار رافائل گررو، کنراد لایمر و کیم مین جائه را به ترتیب از دورتموند، لایپزیش و ناپولی به خدمت گرفته و مارسل سابیتزر را پس از اتمام مدت زمان انتقال قرضی به منچستریونایتد به دورتموند، لوکاس هرناندز را به پی اس جی، نوبل را به اشتوتگارت، دالی بلیند را به خیرونا و سادیو مانه را به النصر واگذار کرده است.

از سوی دیگر لیورپول که با یورگن کلوپ در فصل گذشته هیچ جامی نگرفت و حتی از صعود به لیگ قهرمانان نیز عاجز ماند بازهم با مرد آلمانی که پس از 3 دهه قهرمانی لیگ و پس یک و نیم دهه قهرمانی لیگ قهرمانان را برای آن‌ها به ارمغان آورد ادامه خواهند داد.

قرمزهای مرسی‌ساید در فصل نقل و انتقالات الکسیس مک آلیستر را از برایتون و دومینیک سوبوسلای را از لایپزیش به خدمت گرفته‌اند و فیرمینو را به الاهلی، هندرسون را به الاتفاق، فابینیو را به الاتحاد در عربستان و نبی کیتا را به وردربرمن آلمان و میلنر را به برایتون انگلیس واگذار کرده‌اند.

از جذابیت‌های جدال امروز دو تیم مواجه توماس توخل و یورگن کلوپ دو مربی آلمانی دو تیم است که به نوعی همواره ماهیت استاد و شاگرد داشته‌اند و توخل همواره در طول دوران مربیگری خود تاحدی پا جای پای کلوپ می‌گذارد.

اما شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید برای تماشای پخش زنده لیورپول و بایرن مونیخ 11 مرداد 1402 در ساعت 15:00 چهارشنبه از لینک ابتدای مطلب که با همکاری آپارات اسپرت در اختیار شماست بهره ببرید.

انتهای پیام

نظر شما