شناسهٔ خبر: 61617660 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

پخش زنده الشرطه عراق و الاتحاد عربستان 11 مرداد 1402 | جام قهرمانی باشگاه‌های عرب 2023

صاحب‌خبر -

پخش زنده الشرطه عراق و الاتحاد عربستان 11 مرداد 1402 را در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم از ساعت 18:30 در چارچوب جام قهرمانی باشگاه‌های عرب رودررو می‌شوند.

(الاتحاد در این بازی با گلزنی کریم بنزما 2 بر 1 پیروز شد و با 9 امتیاز کامل به دور بعد راه یافت)

تیم فوتبال الاتحاد عربستان دومین تیم پرافتخار عربستانی تاریخ لیگ قهرمانان آسیا امروز و از ساعت 18:30 در آخرین دیدار دور گروهی جام قهرمانی باشگاههای عرب 2023 با الشرطه عراق رودررو می‌شود هرچند با 6 امتیاز و درخشش کریم بنزما صعود خود را قطعی کرده است

شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده الشرطه عراق و الاتحاد عربستان 11 مرداد 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید.

پخش زنده فوتبال الاتحاد عربستان و الشرطه عراق 11 مرداد 1402 | جام قهرمانی باشگاه‌های عرب 2023

گروه بندی جام قهرمانی باشگاه‌های عرب 2023

مسابقات جام باشگاه‌های عرب 2023 سی‌امین دوره این مسابقات نه‌چندان منظم و نه‌چندان باقاعده بین باشگاه‌های کشورهای عربی قاره آسیا و البته آفریقا است که با حضور 16 تیم در عربستان سعودی برگزار می‌شود.

در تاریخ این مسابقات الرشید عراق و الترجی تونس هرکدام با 3 قهرمانی پرافتخارترین‌ها هستند هرچند مجموعا عربستان سعودی با 8 قهرمانی پرافتخارترین کشور تاریخ این مسابقات است.

گروه A: الترجی تونس _ الاتحاد عربستان _ الصفاقسی تونس _ الشرطه عراق ( الاتحاد با 9 امتیاز به عنوان تیم اول و الشرطه با 4 امتیاز به عنوان تیم دوم از این گروه صعود کردند)

گروه B: السد قطر _ الهلال عربستان _ الاهلی لیبی _ الوداد مراکش

گروه C: الزمالک مصر _ النصر عربستان _ الشباب عربستان _ منستیری تونس

گروه D: الوحده امارات _ الکویت کویت _ راجا کازابلانکا مراکش _ شباب بلوزداد الجزایر

پخش زنده الشرطه عراق و الاتحاد عربستان 11 مرداد 1402

در ادامه خریدهای بزرگ و عجیب و غریب فوتبال عربستان در این سال‌ها الاتحاد یکی از پرافتخارترین تیم‌های این کشور در داخل و خارج نیز دست به خریدهای بزرگی زده است و تا بحال کریم بنزما اسطوره رئال مادرید و برنده توپ طلا 2022، انگولو کانته و فابینیو را خدمت گرفته است.

الاتحاد که فصل پیش را با قهرمانی لیگ عربستان به اتمام رساند در مسابقات جام باشگاه‌های عرب تا بدین جا با 6 امتیاز بالاتر از الشرطه 4 امتیازی، الترجی 1 امتیازی و الصفاقسی بدون امتیاز صدرنشین است و صعود خود به جمع 8 تیم را قطعی نموده است.

تیم فوتبال الاتحاد عربستان سابقه 1 قهرمانی در این مسابقات را دارد حال آنکه الشرطه عراق نیز 1 بار این عنوان را در اولین سال برگزاری این جام حدود 4 دهه پیش به دست آورده است.

اما شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید برای تماشای پخش زنده الشرطه عراق و الاتحاد عربستان 11 مرداد 1402 از ساعت 18:30 از لینک ابتدای مطلب که با همکاری آپارات اسپرت در اختیار شما قرار گرفت استفاده نمایید.

انتهای پیام

نظر شما