شناسهٔ خبر: 61588361 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در دیدار با جانشین فراجا کشور

برقراری امنیت و مقابله با هنجارشکنان در سایه همدلی و اتحاد همه قشر‌ها

نماینده، ولی فقیه در گیلان: نباید اجازه داد دشمنان بین نیروی‌های انقلاب و نیرو‌های مسلح خلاء ایجاد کنند.

صاحب‌خبر -
برقراری امنیت و مقابله با هنجارشکنان در سایه همدلی و اتحاد همه قشر‌هابه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گیلان؛ آیت الله رسول فلاحتی در دیدار با جانشین فرمانده کل انتظامی کشور اقتدار و آرامش مرز‌ها ایران را در گستره جغرافیایی این کشور مدیون تلاش نیرو‌های انتظامی و مرزبانان غیوردانست و گفت:افرادی قصد دارند با ناامن کردن کشوررا به سمت هرج و مرج بکشانند. 
نماینده، ولی فقیه در گیلان با تاکید بر برخورد سلبی با هنجارشکنان افزود: اگر با مجرمان و هنجارشکنان برخورد بازدارندگی نشود کشور با چالش مواجه خواهد شد.
وی با بیان اینکه اتحاد، همدلی وهمکاری رمز موفقیت در برقرای امنیت و مقابله با هنجارشکنان است، گفت: نباید اجازه داد دشمنان بین نیروی‌های انقلاب و نیرو‌های مسلح خلاء ایجاد کنند.
وی تبعیت از ولایت فقیه نیرو‌های مسلح را خار چشم بدخواهان ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: داشتن توان نظامی بالا، ولایتمداری و ایمان مهمترین عامل ترس دشمنان انقلاب اسلامی از نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی است.
برقراری امنیت و مقابله با هنجارشکنان در سایه همدلی و اتحاد همه قشر‌ها
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور هم در این دیدار با اشاره به توطئه دشمنان برای انحراف کشاندن عزاداری‌های اباعبدالله الحسین علیه السلام و ایجاد ناآرامی در کشور گفت: به رغم تمام تلاش‌های جدی دشمنان در ماه محرم با عنایت خدا و جانفشانی نیرو‌های انتظامی و همکاری همه دستگاه‌ها توطئه هایشان خنثی شد. 
سردار قاسم رضایی اضافه کرد: دشمن درصدد بود به آیین‌های عزاداری و توسلات مردم خدشه وارد کند که نه‌تن‌ها به خواسته شوم خود نرسیدند، بلکه آمار جرائم نیز کاهش یافت.
جانشین فراجا با اشاره به فعالیت مجموعه انتظامی در جای جای کشور در برخورد با سارقان، اشرار، اراذل اوباش و هنجارشکنان تصریح کرد: برای برقراری امنیت شهدای والامقامی تقدیم نظام شد که هریک از این شهدا سرمایه‌ای برای کشور، انقلاب و افتخار مجموعه انتظامی هستند.
برقراری امنیت و مقابله با هنجارشکنان در سایه همدلی و اتحاد همه قشر‌ها
سردار رضایی با بیان اینکه گیلان بیش از ۸ هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است گفت: این استان مردم فهیم، مومن و انقلابی دارد و با توجه به موقعیت گردشگر پذیر بودن گیلان مسافرانی که برای استفاده از طبیعت خدادادی به این استان سفر می‌کنند باید احکام و شئون اسلامی که از مطالبات مردم این دیار است را رعایت کنند و ما طبق قانون، پیگیر مطالبات مردم هستیم.
وی اطاله دادرسی‌ها و نبود تناسب میان جرم با هزینه‌های جرم را دو معضل جدی و از چالش‌های دستگاه قضا، انتظامی و مردم برشمرد و افزود: مجازات باید تاثیرگذار و بازدارنده باشد در غیر این صورت، باعث تحمیل هزینه‌های زیاد برای کشور و افزایش جرائم خواهد شد و انتظار می‌رود این موضوع از سوی دولت و مجلس با جدیت دنبال و این چالش رفع شود.

نظر شما