شناسهٔ خبر: 61582263 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

کامیون ساز مشهور با تریلی جدید برای بازار خط و نشان کشید

بهمن دیزل به عنوان یکی از مشهورترین کامیون سازان ایران فروش تریلی های پرقدرت خود را در بورس کالا آغاز کرده و قصد دارد با متنوع سازی روش های فروش بازار کشنده ها را رقابتی تر از قبل کند.

صاحب‌خبر -
تین نیوز

بهمن دیزل به عنوان یکی از مشهورترین کامیون سازان ایران فروش تریلی های پرقدرت خود را در بورس کالا آغاز کرده و قصد دارد با متنوع سازی روش های فروش بازار کشنده ها را رقابتی تر از قبل کند.

به گزارش تین نیوز، اتفاقاتی که اکنون در بازار کامیون و تریلی شاهد آن هستیم شاید چند ماه قبل قابل تصور نبود. افت قیمت ها و نزدیک شدن قیمت بازار و قیمت کارخانه رویدادی است که اکنون معامله گران بازار کامیون را تا حدی غافلگیر کرده است.

با این وجود فعالان بازار معتقدند آنچه این روزها در بنگاه ها و مراکز معاملاتی و نمایندگی های فروش تریلی و کامیون می گذرد تا حد زیادی طبیعی است چرا که با تثبیت چندماهه قیمت دلار انتظار افزایش تورم نیز تا حدی کمتر شده و نقدینگی دیگر به سوی بازارهایی مثل بازار کامیون 0 به شدت قبل – سرازیر نمی شود.

گزارش مهم روز را بخوانید؛ 

تعطیلی 2 روزه تهران و راه های فرار از ترافیک خروجی های تهران

920 راننده جدید الورود مشمول یارانه بیمه رانندگان شدند/ پالایش رانندگان صوری ادامه دارد

گره خوردن قیمت های بازار کامیون به دلار

کارشناسان بازار معتقدند اگر تثبیت نرخ دلار در کانال 40 هزار تومان ادامه پیدا کند و قیمت اسکناس آمریکایی به زیر 45 هزار تومان برسد افت بیشتری در قیمت انواع کشنده ها و کامیون ها اتفاق خواهد افتاد چرا که دیگر انگیزه تبدیل نقدینگی به خودرو برای حفظ ارزش پس اندازهای ریالی به شدت قبل ادامه نخواهد داشت.

به هر شکل در این شرایط برخی کامیون سازان اکنون به دنبال متنوع سازی روش های فروش خود هستند تا حجم فروش خود را با شرایط جدید بازار هماهنگ کنند. از جمله بهمن دیزل کامیون ساز مشهور کشور در هفته های گذشته فروش تریلی در بورس کالا را آغاز کرد و روند معاملات نشان داد که متقاضیان نسبت به چند ماه قبل رفتار متفاوتی با عرضه خواهند داشت.

با این حال مسئولان بهمن دیزل اعلام کرده اند که به متنوع سازی روش های فروش تریلی و کامیون ادامه خواهند داد و بر اساس بازخوردی که از بازار و مشتریان می گیرند روش فروش خود را نیز انعطاف پذیر خواهند کرد.

ادامه ضرر و زیان هنگفت رانندگان کامیون/ اجرای ناقص یک مصوبه مهم

هشدار به رانندگان کامیون؛ کمین سارقان برای سرقت کارت های سوخت در هنگام سوختگیری

تریلی پرقدرتی که برای رقبا حریفی جدی است!

تریلی امپاور BD500  که بهمن دیزل آن را اخیرا در بورس کالا با قیمت پایه 4 میلیارد و 230 میلیون تومان عرضه کرد از نظر فنی یک کشنده به روز و مدرن به شمار می اید. با موتور شناخته شده CUMMINS با حجمی معادل cc 11800 توانایی حمل  44تن بار را دارد. این کشنده از سال 1401 توسط شرکت بهمن موتور تولید و روانه بازار می‌شود. موتور این کشنده 6سیلندر خطی و توربو شارژ با تزریق مستقیم است. همچنین امپاور یک گیربکس مشهور را در دل خود جای داده،گیربکس ZF برندی معتبر است که خیال هر راننده‌ای را مطمئن می‌کند.

فناوری‌ های جدید این کشنده بر ایمنی و رفاه راننده متمرکز شده است. به روزترین فناوری‌ها ترمزها و سیستم‌های ایمنی خودروهای تجاری متمرکز شده است. امپاور از ترمزهای دیسکی-پنوماتیک با فناوری کنترل الکترونیکی ترمز (EBS) و سیستم ضدلغزش ASR و سیستم ترمز اضطراری هوشمند AEBS و سیستم الکترونیکی پایداری ESC بهره می ‌برد. کنارهم قرار گرفتن این فناوری‌ ها در یک خودروی تجاری فرصت پیمایش در جاده‌ های کوهستانی، برفی و بارانی و... را فراهم می ‌کند.  

* برای دریافت سریعتر اخبار و تحلیل های مهم حوزه حمل و نقل اینستاگرام تین نیوز را دنبال کنید. برای عضویت در اینستاگرام «تین نیوز» اینجا کلیک کنید.

نظر شما