شناسهٔ خبر: 61580917 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

ترور فرمانده نیرو‌های امنیتی فلسطین در جنوب لبنان / تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی متهمان اصلی ترور

در پی نا آرامی ها در اردوگاه عین الحلوه در جنوب لبنان یکی از فرماندهان نیرو‌های امنیتی فلسطین ترور شد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از فلسطین الیوم، ابو اشرف العرموشی، یکی از مسئولان جنبش فتح و دو نفر از همراهانش در اردوگاه عین الحلوه حوالی شهر صیدا در جنوب لبنان ترور شد.

 

جنبش فتح در لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که العرموشی در کمینی مسلحانه ترور شده است. این جنبش از بسیج نیرو‌های خود در اردوگاه‌های لبنان به منظور نابودی افراد مسلحی (وابسته به گروه انصار) که در ترور این مسئول فلسطینی دست داشتند، خبر داد.

بسیار از منابع بلافاصله انگشت اتهام را به سمت تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی نشانه رفتند و آنها را از عوامل موثر در ناآرامی های اردوگاه عین الحلوه می دانند. جنبش فتح اعلام کرد تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده است.

 

در پی درگیری‌های شدید در اردوگاه عین الحلوه، اوضاع در این منطقه به شدت ملتهب شده است.

 

برخی منابع در اردوگاه عین الحلوه اعلام کردند که العرموشی فرمانده نیرو‌های امنیتی فلسطینی در اردوگاه عین الحلوه بوده است.

 

منابع امنیتی لبنانی همچنین اعلام کردند که در درگیری‌های اردوگاه عین الحلوه در جنوب لبنان تا این لحظه ۵ نفر کشته شده‌اند. تنها یکی از کشته‌ها ابو اشرف العرموشی از مسئولان جنبش فتح و فرمانده نیرو‌های امنیتی فلسطینی در اردوگاه عین الحلوه بوده است.
 

در همین حال، آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی "آنروا" نیز نسبت به ازسرگیری خشونت و درگیری‌ها در اردوگاه عین الحلوه ابراز نگرانی کرد.

 

انتهای پیام/م.د/20
 

نظر شما