شناسهٔ خبر: 61565002 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نظامی صهیونیست: در صورت درگیری گسترده با حزب‌الله با فاجعه مواجه می‌شویم

سپیده حسینی

یک نظامی رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در صورت‌ آغاز درگیری گسترده‌ با حزب‌الله لبنان، این رژیم با یک فاجعه روبه‌رو خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری شهاب فلسطین، سایت عبری‌زبان "سروگیم" امروز یکشنبه برخی از اطلاعات موثق تهیه شده توسط یکی از سربازان ذخیره رژیم صهیونیستی را که به تازگی چند ماهی را در شمال اراضی اشغالی فعالیت داشته، منتشر کرد.

در این گزارش به نقاط ضعف موجود در آمادگی‌ها برای مقابله با سناریوی استراتژیک حزب‌الله لبنان که به منزله یک درگیری گسترده است، پرداخته شد.

این نظامی صهیونیست اعلام کرد، آمادگی‌های فعلی ارتش، راه‌حل‌هایی را برای مقابله با حملات کوچک و محدودی که احتمالا حزب‌الله انجام می‌دهد، فراهم می‌کند اما پایگاه‌های مرزی برای مقابله با حملات بزرگی همچون عملیات گروه بزرگی از نیروهای یگان رضوان با هدف تصرف شهرک و یا پایگاه نظامی آماده نیست.

این منبع افزود، اجرای این سناریو، فاجعه‌بار خواهد بود به ویژه که این پایگاه‌ها با کمبود مهمات و تجهیزات مواجه بوده و طرح عملیاتی قابل اجرایی متناسب با این سطح از خطر برای آنها وجود ندارد جز اینکه بر تجهیزاتی تکیه کنند که در هر یک از مراحل احتمال بروز مشکل و نقصی برای آنها وجود دارد.

انتهای پیام

نظر شما