شناسهٔ خبر: 61547769 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش استان:

دانش‌آموزان قزوین برای ثبت نام کتاب درسی تا 16 شهریور مهلت دارند

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: تاکنون 3 هزار و 122 نفر از دانش‌آموزان استان در پایه‌های اول و هفتم برای دریافت کتاب‌های درسی ثبت سفارش انجام داده‌اند و سایر دانش‌آموزان هم تا 16 شهریور مهلت دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، نقی سیاهکالی‌مرادی گفت: دانش‌آموزان ورودی اول، هفتم و دهم تا ۱۶ شهریور ماه با ثبت نام در یک واحد آموزشی می‌توانند نسبت به ثبت سفارش خرید کتاب‌های درسی خود اقدام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین افزود: تا امروز از ۱۲ هزار و ۵۶۳ دانش‌آموز ورودی پایه اول در سطح استان قزوین ۲ هزار و ۶۵۶ نفر برای ثبت سفارش کتب تحصیلی خود اقدام کرده و 9 هزار و ۷۵۳ نفر باقی مانده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین از ۵ هزار و ۱۹ دانش‌آموز ورودی پایه هفتم در سامانه سیدا، ۴۶۶ نفر برای ثبت سفارش کتب تحصیلی خود اقدام کرده و ۴ هزار و ۵۵۵ نفر باقی مانده‌اند.

سیاهکالی‌مرادی تصریح کرد: دانش‌آموزان، اولیا و مدارس به دو شیوه فردی و گروهی می‌توانند در زمان اعلام شده با داشتن کد ملی و شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز نسبت به ثبت سفارش کتب درسی از طریق سامانه به نشانی www.irtextbook.ir اقدام کنند.

این مسئول بیان کرد: براساس آمار اعلام شده از وزارت آموزش و پرورش تامین کتب درسی برای بیش از ۲۵۰ هزار دانش‌آموز مقاطع مختلف تحصیلی سطح استان قزوین پیش‌بینی شده است.

وی گفت: مدیران مدارس موظف هستند در بازه زمانی مشخص شده با ورود به سامانه، نسبت به ثبت سفارش گروهی کتاب‌های درسی دانش‌آموزان اقدام و از ارجاع دانش‌آموز یا اولیای دانش‌آموزان به کافی نت‌ها پرهیز کنند.

نظر شما