شناسهٔ خبر: 61535719 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خطیب جمعه سمنان:

دشمن با دروغ پراکنی و شایعه سازی عقاید جوانان را مورد حمله قرار می دهد

امام جمعه سمنان : امروز دشمن با رواج شایعه و دروغ پردازی، عقاید شیعیان به ویژه نسل جوان را برای ایجاد فاصله با دین اسلام، هدف حملات خود قرار داده است.

صاحب‌خبر -

دشمن با دروغ پراکنی و شایعه سازی عقاید جوانان را مورد حمله قرار می دهدبه گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حجت الاسلام و المسلمین مطیعی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که همزمان با عاشورا و سالروز شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برگزار شد ضمن اشاره به جایگاه تقوا پیشگی در اندیشه‌های امام حسین (ع)، توجه به کسب رزق حلال و دوری محرمات را یکی از معیار‌های اصلی تقوای الهی دانست.

وی مهم‌ترین نکته در سیره اباعبدالله الحسین (ع) را اهمیت به نماز و عبادت خداوند عنوان کرد و گفت: در ظهر عاشورا زیر تیرباران دشمن حضرت نماز خوف ادا کرد و از یاد معبودش در سخت‌ترین لحظات زندگی غافل نشد.

امام جمعه سمنان همچنین گفت: اهانت به قرآن ریشه در خشم مستکبرین از ظلم سیتزی مسلمانان دارد و این مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم میراث اهل بیت، به ویژه حضرت امام حسین علیه السلام است.

حجت الاسلام و المسلمین تبلیغات منفی دستگاه فاسد اموی را عامل تحریف در دین اسلام و قیام شجاعانه حضرت سیدالشهدا (ع) را برای احیای ارزش‌های اسلام ناب محمدی دانست.

امام جمعه سمنان پیروی از عقاید پاک سرور و سالار شهیدان را منوط به مبارزه با فساد و فاسد دانست و گفت: حضرت امام حسین (ع) در آن دوران معتقد بود با با خلافت امویان و یزید بن معاویه دین خدا از بین رفت، و این خون پاک سیدالشهدا بود که توانست بار دیگر دین جد مکرم ایشان را احیا کند.

نظر شما