شناسهٔ خبر: 61519073 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

تاریخ انتشار سریال جدید Castlevania در نتفلیکس مشخص شد

ادامه‌ی سری اصلی که در چهار فصل به پایان رسید / VGC

صاحب‌خبر -

تاریخ انتشار سریال انیمیشنی جدید کسلوانیا از نتفلیکس اعلام شد. Castlevania: Nocturne که در خرداد ماه معرفی شد و داستان سریال اصلی را ادامه خواهد داد، در تاریخ ۲۸ سپتامبر (۶ مهر) از سرویس استریم پخش خواهد شد.

پخش سری اصلی Castlevania از سال ۲۰۱۷ آغاز شد و پس از چهار فصل در سال ۲۰۲۱ به پایان رسید. نتفلکیس در انیمیشن سریالی Nocturne قصد دارد داستان یکی از اعضای دیگر خانواده بلمونت، با نام «ریشتر» (Richter) را روایت کند.

ریشتر در بازی‌های نمادین Symphony of Night و Blood of Rondo Castlevania به محبوبیت دست پیدا کرد.

در توضیحات همراه با تریلر معرفی اعلام شد که سریال توسط شورانر، کوین کولد و خالق/نویسنده، کلایو بردلی رهبری می‌شود و Project 51 Productions با خدمات تولیدی ارائه شده توسط انیمیشن پاورهاوس آن را تهیه کرده است.

آخرین قسمت اصلی در سری بازی‌های کسلوانیا کونامی، Lords of Shadow 2 در سال ۲۰۱۴ منتشر شد که ساخت آن به یک توسعه‌دهنده خارجی، استودیوی اسپانیایی MercurySteam، واگذار شده بود.

Castlevania Castlevania

با این حال، در سال ۲۰۲۱ خبر رسید که «بازنگری» این مجموعه در استودیو ژاپنی کونامی با پشتیبانی استودیوهای خارجی در حال توسعه است.

از طرف دیگر، نتفلیکس در حال کار بر روی یک بازی اورجینال AAA و چند پلتفرمی در یک استودیوی تازه تاسیس در کالیفرنیا است که توسط تهیه کننده اجرایی Overwatch، چاکو سانی، رهبری می‌شود.

در این تیم جوزف استتن، کارگردان خلاق و از سازندگان Halo که مایکروسافت را در ماه مارس ترک کرد و راف گراستی، کارگردان هنری که قبلا همین سمت را در استودیوی سانتا مونیکا داشت، حضور دارند.

ویجی‌لاگ پلاسپلی استیشن 5 پرو و ایکس باکس گیم پس جدید؟

بازی DreamWorks All-Star Kart Racing با حضور شرک معرفی شد - ویجیاتو بازی DreamWorks All-Star Kart Racing با حضور شرک معرفی شد - ویجیاتو VGC

نظر شما