شناسهٔ خبر: 61507553 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تمهیدات ترافیکی ایام تاسوعا و عاشورا حسینی کرمانشاه

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: در راستای تسهیل در امر عبور ومرور و انضباط ترافیکی، پلیس راهوردر ایام تاسوعا و عاشورای حسینی تمهیدات ترافیکی و محدودیت هایی را جهت سهولت تردد در نظر گرفته است .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سرهنگ محمد حیدری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، از پیش‌بینی تمهیدات ویژه ترافیکی جهت برقراری نظم و امنیت ترافیکی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در کرمانشاه و شهرستان‌های تابعه خبر داد.

وی اظهار کرد: در این راستا پلیس راهور تدابیر و تمهیدات ویژه را برای برگزاری مراسم عزاداری در این ایام و شب‌های تاسوعا و عاشورای حسینی با همکاری سایر دستگاه‌های متولی در نظر گرفته تا با آمادگی کامل و با تجهیزات در اختیار، روانسازی ترافیکی را برای تردد عزاداران و هیئات مذهبی در دستور کارقرار دهد.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: از مسؤولان هیئات مذهبی و عموم شهروندان انتظار داریم در جهت ایمنی تردد عابران و توجه بیشتر رانندگان به تردد عابران پیاده در مسیرها و راه‌ها به خصوص در شب‌ها، قوانین راهنمایی رانندگی را رعایت کنند.

وی ادامه داد: از تداخل خودروها و موتورسیکلت‌ها به داخل جمعیت هیئات خودداری کنند و در روز تاسوعا و عاشورا از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند وظرفیت معابر رابرای تردد هیئات عزاداری باز نگه دارند ودر زمان اعمال محدودیت  و ممنوعیت‌های ترافیکی از معابر مجاور وجایگزین استفاده کنند همچنین از توقف در معابر پیرامونی و در محدوده ۱۰۰ متری تکایا، مساجد وهیئات خودداری کنند.

حیدری در پایان پیرامون ممنوعیت‌های ترافیکی ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، خاطرنشان کرد: محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی باتوجه به شرایط و موقعیت ترافیکی هر محل بصورت مقطعی و توسط عوامل پلیس راهور مستقر درمحل اجرا می‌شود.

پایان پیام/پ

نظر شما