شناسهٔ خبر: 61500101 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اعلام حمایت سپاه قشم از قلم‌های مطالبه‌گر در قشم

فرمانده سپاه قشم با اعلام حمایت قاطع از قلم‌های مطالبه‌گر، گفت: دریا از مهمترین جاذبه‌های جزیره قشم و پلاژ بانوان، پارک آبی و پارک بانوان از مهمترین زیرساخت‌هایی است که باید در حوزه گردشگری ایجاد شود.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، سرهنگ پاسدار حجت امیری‌کیا صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سپاه قشم با قاطعیت از قلم‌های مطالبه‌گر در این جزیره حمایت می‌کند.

وی افزود: مطالبات به حق مردم باید در چارچوب اخلاق حرفه‌ای  توسط رسانه‌ها تا حصول نتیجه مطلوب مطالبه‌گری شود و سپاه نیز با پیگیری همه جانبه مطالبات رسانه‌ای در سطح مختلف مدیریتی ایفای نقش خواهد داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم تصریح کرد: تفریحات دریایی از مهمترین جاذبه های قشم به عنوان جزیره‌ای محصور در آب است و این مهم باید مورد توجه باشد.

امیری‌کیا ادامه داد: پلاژ بانوان، پارک آبی و پارک بانوان برجسته‌ترین زیرساخت‌های حوزه گردشگری در جزیره قشم است که باید مستمرار مورد مطالبه‌گری قرار بگیرد تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

وی اضافه کرد: مطالبه‌گری منسجم رسانه‌ها می‌تواند مسوولان را پای کار بیاورد و نباید از این ظرفیت بزرگ غافل بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم خاطرنشان کرد: ایجاد بسته های سرمایه‌گذاری با نگاهی جامع و برخوردار از شفافیت و ضمانت لازم راهکار جذب سرمایه‌گذاران و تامین زیرساخت‌های مورد نیاز است.

پایان پیام/

نظر شما