شناسهٔ خبر: 61483764 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی خوزستان: پلیس با مخلان نظم و امنیت مماشات نمی‌کند

اهواز - ایرنا - فرمانده انتظامی خوزستان گفت: پلیس با مخلان نظم و امنیت، مماشات نمی کند و همواره آسایش و امنیت مردم در اولویت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا سردار سید محمود میرفیضی روز سه شنبه در مراسم وداع با ۲ شهید مدافع نظم و امنیت شهرستان ایذه که در اهواز برگزار شد اظهارکرد: امیدوارم که بتوانیم خادم خوبی برای مردم باشیم و نیروی انتظامی به این موضوع افتخار می کند.

وی با بیان اینکه باب شهادت در نیروی انتظامی همواره باز است افزود: خانواده ۲ شهید اخیر نظم امنیت بدانند؛ آن تعداد اندکی که راه قانون گریزی را در پیش گرفتند مورد شدیدترین برخوردها قرار می‌گیرند.

فرمانده انتظامی خوزستان خط قرمز دستگاه‌های امنیتی و پلیس را شکستن قانون و هنجارشکنی عنوان کرد و ادامه داد: افرادی که نمی‌خواهند اصلاح شوند با مشت آهنین پلیس و برخورد مقتدرانه ای مواجه خواهند شد که در این زمینه با هیچ فردی مماشات نمی‌کنیم.

وی افزود: از همه طوایف و بزرگانی که در محافل نیروی انتظامی شرکت می کنند تشکر می‌کنم و مردم استان بدانند نیروی انتطامی همواره به دنبال امنیت و آسایش در جامعه است.

ستوان یکم علی غلامی و ستوان سوم سلمان غریبی روز گذشته در اجرای حکم دستگیری سارقان مسلح در روستای "بیشه شیرین" از توابع شهرستان ایذه وارد عمل شدند که به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

برچسب‌ها:

نظر شما