شناسهٔ خبر: 61481562 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

حماس: خون شهدا به آتش و باروت تبدیل خواهد شد/ مسیر مقاومت تا پیروزی ادامه دارد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در پی شهادت ۳ مبارز فلسطینی در نابلس به دست نیروهای صهیونیستی، تاکید کرد که خون این شهدا هدر نخواهد رفت و به آتش و باروت تبدیل خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، «عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد که جنایت ترور تعدادی از قهرمانان مقاومت در نابلس بعد از درگیری با نیروهای اشغالگر، به کارنامه جنایت های کابینه فاشیستی رژیم صهیونیستی و تجاوزهای آن علیه ملت فلسطین افزوده می شود.

وی افزود: ترور قهرمانان مقاومت در کرانه باختری منجر به تضعیف و یا شکست مقاومت نخواهد شد و مقاومت و جوانان انقلابی تا تحقق اهداف خود، این مسیر را ادامه خواهند داد.

سخنگوی حماس اضافه کرد که خون شهدا هدر نخواهد رفت و به آتش و باروت تبدیل خواهد شد؛ آتش و باروتی که دامن اشغالگران و شهرک نشینان صهیونیست را خواهد گرفت و دشمن دیر یا زود بهای جنایت های خود را خواهد داد.

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد سه‌شنبه اعلام کرد که ۳ جوان فلسطینی را به ضرب گلوله به شهادت رسانده است.

نظامیان صهیونیست به یک خودرو در منطقه «طور» نابلس حمله کردند و گزارش‌ها حاکی از شهادت ۳ فلسطینی است.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی است که این افراد به سمت نظامیان صهیونیست تیراندازی کرده‌اند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌ها تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

برچسب‌ها:

نظر شما