شناسهٔ خبر: 61469310 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

تبلیغات

لفور مقصدی رویایی برای سفر

صاحب‌خبر -

آماده ماجراجویی هستید؟ پس تجهیزات لازم را برای سفر به دل جنگل‌های ۴۰ساله لفور آماده کنید. شاید الان با شنیدن 40 سال تعجب کردید. اما جنگل‌های لفور که بخشی از جنگل‌های هیرکانی است، سال‌های طولانی نزدیک به 40 سال عمر دارد. اما مقصد نهایی سفر این بار روستای لفور است. پس قبل از شروع سفر اجاره ویلا در لفور را از سایت علی‌بابا انجام می‌دهیم.

لفور مقصدی رویایی برای سفر

جنگل لفور کجا قرار دارد؟

جنگل لفور در نزدیکی روستای لفور قرار دارد. لفور از روستا‌های شهرستان سوادکوه است. پس برای اینکه به جنگل لفور برویم باید از پل معروف سوادکوه گذر کنیم، بعد از آن مهمان مردم لفور باشیم. در جنگل لفور که قدم بزنید فقط صدای پرندگان را از بالای درخت و میوه‌های ازگیل و انجیری را می‌بینید. از دل جنگل لفور رودخانه‌ها و آبشارهای زیادی جاری گذر می­کند. پس لوازم و تجهیزات جنگل گردی را بردارید برای پیاده‌روی دو و سه ساعت در جنگل‌های لفور آماده هستید؟ اما بگذارید از اطراف جنگل لفور از سد البرز تا مکان­های تاریخی لفور برای شما تعریف کنم.

سد البرز یا سد لفور

یکی از زیباترین جاذبه‌های اطراف جنگل لفور، سد البرز است. در سفر به جنگل لفور فقط لوازم جنگل گردی را همراه خود به سفر نیاورید. خود را برای کمپ زنی کنار دریاچه پشت سد البرز آماده کنید. حتما کیسه‌خواب، چراغ‌قوه، چادر را با خود به سفر بیاورید. اما چطور به سد البرز برویم؟ بهترین مسیر دسترسی به سد البرز جاده گنج افروز است. برای اینکه زیبایی این منطقه را ببینید تا مقصد منتظر نمانید. یک طرف جاده افروز دره و طرف دیگر آن جنگل‌های سرسبز است. البته حواستان به پیج و خم‌های جاده افروز باشد. اگر در روزهای بارانی یا مه‌گرفته به سد البرز می‌آید جاده شیرگاه را انتخاب کنید.

امام زاده لفور

امام زاده لفور مکانی مقدس برای مردم شیرگاه و لفور است. مردم این شهرها برای امام زاده احترام بالایی قائل هستند. اطاعات زیادی از این امام زاده‌ها در دست نیست. فقط این را می‌دانیم که مرقد سه امام زاده در این محل قرار دارد.

لفور مقصدی رویایی برای سفر

رستوران‌های خوشمزه

ماهی غذای معروف شمال است. بدون لمس مزه خوشمزه ماهی سفر شمال، سفر شمال نمی‌شود.  اطراف جنگل لفور رستوران‌های محلی وجود دارد که خوشمزه‌ترین ماهی شمال در این رستوران‌های محلی طبخ می‌شود. راستی حتما غذاهای شمالی محلی لفور و شیرگاه را در این رستوران‌ها تجربه کنید.

رزرو ویلا لفور

اگر از جنگل‌های سرسبز لفور و کمپ زنی کنار سد البرز گذر کنیم. بوی نان محلی و غذاهای خوشمزه ما را به سمت لفور می‌کشاند. اما چطور در علی‌بابا اجاره ویلا در لفور را انجام بدهیم؟ برای اجاره ویلا در لفور کافی است که 10 دقیقه به سایت علی‌بابا بروید. مراحل اجاره ویلا در لفور در سایت علی‌بابا به ترتیب زیر است:

1_ ایجاد حساب کاربری در سایت علی‌بابا

2_ واردشدن به بخش ویلا در صفحه اصلی

3_ نوشتن اطاعات (مقصد، تاریخ ورود و خروج، تعداد مسافران)

4_ جست‌وجو در بین پیشنهادی‌های علی‌بابا برای پیداکردن ویلا مدنظر

5_ یادداشت اطاعات یک نفر به‌عنوان سرپرست

6_ پرداخت هزینه اجاره ویلا در لفور

7_ دریافت رسید نهایی اجاره ویلا در لفور

هزینه اجاره ویلا لفور

هزینه اجاره ویلا در لفور به موقعیت ویلا، زمان سفر بستگی دارد. معمولا ویلاهای نزدیک به جنگل لفور هزینه اجاره بالاتری دارند. اگر در نوروز یا تعطیلات به لفور سفر کنید به دلیل تقاضای زیاد قیمت اجاره ویلا در لفور بیشتر می‌شود. یکی از مزیت‌های خوب اجاره ویلا در لفور از سایت علی‌بابا مقایسه قیمت است. در سایت علی‌بابا قیمت ویلاهای مختلف را ببینید، ویلا مدنظر خودتان را در لفور پیدا کنید.

لفور مقصدی رویایی برای سفر

تجربه مسافران در ویلا

احتمالا در زمان اجاره ویلا در لفور پیش‌آمده که انتخاب بین چند ویلا برای شما سخت باشد. در این موقعیت‌ها برای اجاره ویلا در لفور نظرات مسافران را بخوانید. مسافران درباره جزئیات ویلا صحبت کرده‌اند، نظرات مسافران تصویر روشنی را درباره ویلا به شما می‌دهد. نظرات کاربران را  می‌توانید در سایت علی‌بابا در صفحه هر ویلا بخوانید. همچنین تجربه‌های اجاره ویلا در لفور در سایت علی‌بابا بنویسد.

استرداد اجاره ویلا لفور

قوانین استرداد هر ویلا متفاوت است. صاحبان ویلا هزینه‌ای جدا را از قیمت ویلا کسر می‌کنند. بااین‌حال برای استرداد اجاره ویلا در لفور به سایت یا برنامه علی‌بابا بروید، این مراحل را  برای کنسلی اجاره ویلا در لفور طی کنید:

قدم اول: به سایت یا برنامه علی‌بابا بروید.

قدم دوم: از قسمت حساب کاربری وارد بخش سفرهای من شوید

قدم سوم: در بخش سفرهای من شماره سفارش اجاره ویلا در لفور را جست‌وجو کنید

قدم چهارم: بعد از جست‌وجو شماره سفارش اجاره ویلا در لفور آن را استرداد کنید

قدم پنجم: با تایید قوانین استرداد، اجاره ویلا در لفور استرداد می‌شود

قدم ششم: هزینه استرداد به‌حساب شما پرداخت می‌شود.

بهترین زمان سفر

هر فصل جنگل لفور زیبایی خاص خودش را دارد، زمانی که در پاییز برگ‌های درختان شروع به ریختن می‌کند. در بهار که دوباره درختان جوانه می‌زنند. پس بهترین زمان سفر به جنگل لفور وقتی است که تصمیم به سفر در این جنگل‌های سرسبز می‌کنید. اما اگر در روزهای بارانی می‌روید، تجهیزات لازم را همراه داشته باشید.

کمپ زنی یا رزرو ویلا؟

انتخاب شما در سفر لفور کمپ زنی یا اجاره ویلا در لفور است؟ اگر اجاره ویلا در لفور را انتخاب می‌کنید. برای اجاره ویلا در لفور به سایت علی‌بابا بروید. تیم پشتیانی علی‌بابا در همه مراحل اجاره ویلا در لفور کنار شما است.

نظر شما