شناسهٔ خبر: 61469272 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دستگیری ۲ شرور قمه‌کش در محله شهرک راه‌آهن

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ تن از عاملان ناامنی که با استفاده از سلاح سرد قدرت نمایی می‌کردند و نظم عمومی را برهم می زدند، خبر داد و گفت: یکی از عاملان شرارات تبعه کشورهای همسایه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ محمد گودرزی؛ رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: ساعت 23:00 شب گذشته خبری مبنی بر قمه‌کشی و قدرت‌نمایی 2 نفر اراذل و اوباش در محله شهرک راه‌آهن  تهران دریافت شد و بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که این افراد با استفاده از قمه و چاقو اقدام به قدرت‌نمایی و عربده‌کشی می‌کردند.

وی با بیان اینکه این افراد با برهم زدن نظم عمومی باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بودند، افزود: تیم عملیات کلانتری 141 شهرک گلستان سریعا به محل اعزام و هر 2 متهم را که از اراذل و اوباش سابقه‌دار بوده و قصد حمله به ماموران با استفاده از سلاح سرد را داشتند، بلافاصله خلع سلاح و دستگیر کردند.

سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه متهمان 25 الی 28 ساله بودند و یکی از آنها از اتباع کشور همسایه بودند به بزه انتسابی در پی‌جویی‌های انتظامی اعتراف کردند، گفت: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم امنیت به جد برخورد می‌شود همچنین دستگیری سایر مرتبطین به پرونده و کشف جزئیات پرونده در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما