شناسهٔ خبر: 61443560 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

شروع مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی در بوشهر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: اجرای مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی از 31 تیرماه، برای دهک های اول تا سوم شروع شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، مصدق کشاورزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر ظهر امروز در نشست با خبرنگاران از اجرای مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی از 31 تیرماه، برای دهک‌های اول تا سوم خبر داد و اظهار داشت: در این مرحله، تورم یازده قلم کالای مشمول طرح، نسبت به قیمت‌های سال ۱۴۰۱، از طرف دولت پرداخت می‌شود.


وی با بیان اینکه در ماه‌های آینده، دهک‌های جدید مشمول استفاده از این طرح می‌شوند، افزود: در مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی که از دیروز اجرایی شده شرط بهره‌مندی از اعتبار افزایشی کالابرگ الکترونیکی به ۵۰ درصد خرید کاهش یافت.

این مقام مسؤول ادامه داد: در استان بوشهر بیش از ۱۰ هزار خانوار در طرح کالابرگ الکترونیکی مشارکت کردند و ۲۰ هزار تراکنش مالی انجام گرفته است.

کشاورزی با بیان اینکه ۱۱ قلم کالای اساسی مانند پنیر، ماست کم چرب، شیر، ماکارونی، برنج، روغن مایع، حبوبات، مرغ، گوشت منجمد گوساله و قند و شکر مشمول این طرح هستند، اعلام کرد: همه خانوار‌های مشمول طرح می‌توانند با نصب برنامه شبکه ملی اعتبار «شما» و یا شماره‌گیری #۱۴۶۳*۵۰۰* از باقی مانده اعتبار خود مطلع شوند.

پایان پیام/

نظر شما