شناسهٔ خبر: 61418296 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدال برنز قهرمانی آسیا به بانوی مازندرانی رسید

فاطمه سعادتی نماینده وزن منهای ۵۵ بانوان کاراته کشورمان از استان مازندران با چهار پیروزی و یک‌ شکست صاحب مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری؛ فاطمه سعادتی نماینده وزن منهای ۵۵ بانوان کاراته کشورمان ازز مازندران با چهار پیروزی و یک‌ شکست صاحب مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا شد.

دومین روز از نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ از صبح امروز در ملاکا مالزی آغاز شد و فاطمه سعادتی نماینده وزن  منهای ۵۵  بانوان کاراته کشورمان با چهار پیروزی و یک شکست مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا کاراته در سال ۲۰۲۳ را بهدست آورد.

فاطمه سعادتی در نخستین مسابقه خود با نتیجه ۸ بر یک تاچ دوردیوا از ترکمنستان را شکست داد و در دومین مسابقه نیز با نتیجه ۹ بر ۳ چوی وان از هنگ کنن را پشت سر گذاشت.

سعادتی در سومین رقابت خودش با سونیچ رخیموا از ازبکستان در حالی که یک بر یک مساوی بودن با رای داوران و هانتی برنده این‌ دیدار شد.

نماینده وزن منهای ۵۵ بانوان کشورمان در مسابقه نیمه نهایی خود چهار بر یک به کو تسوی از چین تایپه نتیجه را واگذار کرد و فینال را از دست داد تا راهی دیدار رده‌بندی شود.

سعادتی در مسابقه رده‌بندی با نتیجه ۴ بر ۳ کوک ایستری از اندونزی را شکست داد و صاحب مدال برنز این مسابقات شد.

دومین‌ دوره مسابقات پاراکاراته و نوزدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۲۳، از روز گذشته (جمعه ۳۰ تیر) در ملاکا مالزی آغاز و تا روز یکشنبه یک مردادماه ادامه دارد.

پایان پیام/۸۶۰۵۹/م

نظر شما