شناسهٔ خبر: 61395853 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

آلوارو رودریگز در اختیار رائول

جانشین کریم بنزما از تور جا ماند!

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی: آلوارو رودریگز، پدیده 18 ساله اروگوئه ای رئال مادرید، فصل قبل توانست در چند بازی برای تیم اول به میدان برود و خوش بدرخشد. او گل تساوی رئال در دربی مادرید برابر اتلتیکو را با یک ضربه سر تماشایی به ثمر رساند تا امیدواری ها به خود را بالا ببرد. تا انتهای فصل او چند بار دیگر نیز در فهرست تیم اول قرار گرفت اما فرصت چندانی به او نرسید. 
1899982
از آلوارو پس از جدایی کریم بنزما به عنوان جانشین بالقوه او نام برده می‌شد و او در کنار خوسلو تنها مهاجمان شماره 9 رئال هستند ولی دیروز پس از اعلام فهرست بازیکنان تور آمریکا، نام آلوارو دیده نمی‌شد که باعث حیرت بود.
امروز مارکا نوشت که غیبت آلوارو پس از هماهنگی بین کارلو آنچلوتی و رائول بوده و این بازیکن قرار است در اردوی کاستیا و زیر نظر رائول خود را آماده کند. در واقع رائول شخصا از کارلتو خواسته بود تا آلوارو در مادرید بماند و او نیز موافقت کرد.
1899983
 مربی ایتالیایی که 32 بازیکن از جمله چند بازیکن تیم دوم رئال را با خود به آمریکا برده، اعتقاد دارد که تیمش کامل است و حضور آلوارو در این اردو ضرورتی نداشته، در حالی که بسیاری معتقدند رئال با تنها خوسلو در خط حمله کمبود بزرگی دارد. 

نظر شما