شناسهٔ خبر: 61390996 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سردار رادان: پایش مستمر کویر شرق کشور در حال انجام است

کرمان- ایرنا- فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر ضرورت کنترل کویر در محدوده استان کرمان گفت: سازماندهی، رصد و پایش کویر در حال انجام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سردار احمد رضا رادان روز پنجشنبه در حاشیه آیین معارفه فرمانده انتظامی استان کرمان در جمع خبرنگاران افزود: موضوع کنترل کویر و دیگر مناطق استان کرمان در برنامه انتظامی قرار دارد تا با مانوری که به زودی  یگان های تکاوری  با استفاده از تجهیزات بالگردی، پهپادی و همچنین رصد و پایش  انجام می دهند به صورت  نوبتی سیستم کویر در رصد  قرار گیرد. 
وی افزود: به زودی آثار و نتایج این پایش را مردمی که با کویر همسایه  هستند خواهند دید و در نتیجه این اتفاق، انتظام بهتری  حاکم می شود. 
سردار رادان همچنین گفت: برای موضوع قاچاق به صورت کلی قول دادیم که امسال به منظور کمک به تحقق شعار سال که همان رشد تولید و مهار تورم است حتما باید برای قاچاقچیان روزگار سخت تری باشد. 
فرمانده کل انتظامی تاکید کرد: در همه شئون قاچاق از مرز تا عمق کشور باید پیگیر باشیم که البته حمایت هایی نیز باید صورت گیرد و دنبال آن هستیم این اتفاق بیافتد.

ساماندهی اتباع بیگانه در جریان است

سردار رادان همچنین ضمن تشریح تبعات حضور اتباع غیرمجاز و ضرورت ساماندهی این افراد گفت: ساماندهی اتباع بیگانه در دستور کار همه مراکز مرتبط با این افراد قرار دارد.

فرمانده کل انتظامی با اشاره به اینکه اتباع غیرمجاز ۲ خطر برای منطقه دارند، گفت: ابتدا خطر آشفتگی و سرگردانی اتباع است که این خطر باید رفع شود.

وی افزود:خطر دوم نیز زیر پا گذاشتن قانون از سوی این افراد است که در این راستا ما مجری قانون هستیم و قانون را پیگیری می‌کنیم.

سردار رادان خاطرنشان کرد: ساماندهی اتباع بیگانه باید شامل این شود که چه تعداد تبعه مجاز هستند و چه تعداد از این اتباع اجازه اقامت دارند؛ در این راستا موضوع اقامت‌های طولانی و ساماندهی کار اتباع انجام می‌شود.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: حقیقتی وجود دارد و آن این است که به هر حال تعدادی از جاهایی که نیاز به کار دارد در اتباع نهادینه شده و باید برای این ظرفیت تصمیم‌گیری و از آن استفاده شود.

به گزارش ایرنا سردار رادان برای معرفی فرمانده جدید انتظامی کرمان به این استان سفر کرده بود و ضمن تجلیل از عبدالرضا ناظری، سردار ناصر فرشید را در این مسئولیت معارفه کرد.

نظر شما