شناسهٔ خبر: 61369465 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ادامه تظاهرات علیه رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی

با ادامه تظاهرات علیه اصلاحات قضایی در تل آویو و دیگر شهر‌ها، نظامیان رژیم صهیونیستی به حملات سرکوبگرانه خود علیه معترضان ادامه دادند.

صاحب‌خبر -

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از شبکه تلویزیونی «پرس تی وی» نظامیان رژیم صهیونیستی با استفاده از باتوم و خودروهای آب پاش تلاش کردند معترضان را پراکنده و تظاهرات آنها را سرکوب کنند. برخی از معترضان در شهرهای قدس اشغالی، تل آویو و حیفا بازداشت شدند.

<div id="video-display-embed-code_9904460"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3919331/9904460?width=600&height=300"></script></div>

در قدس اشغالی، معترضان در مقابل پارلمان رژیم صهیونیستی «کنست» و در تل آویو معترضان در مقابل ساختمان های مرکزی پلیس رژیم صهیونیستی تجمع کردند. اصلاحات قضایی که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی آن را اعلام کرده سبب تظاهرات های گسترده ای از ژانویه گذشته تاکنون در بسیاری از مناطق اشغالی شده است. نظامیان ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی نیز تهدید کرده اند در اعتراض به سرکوب ها، دستورات اعلام شده برای مقابله با تظاهرات ها را اجرا نخواهند کرد. به گفته دو تن از ژنرال های رژیم صهیونیستی، ۱۶۱ نیروی ذخیره ارتش اعلام کرده اند دیگر وظایف محوله شده را انجام نخواهند داد.  

نظر شما