شناسهٔ خبر: 61364423 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کاهش دوساعتی فعالیت ادارات سیستان ، فردا

خبرگزاری صدا و سیما

فعالیت ادارات منطقه سیستان فردا با دو ساعت تأخیر آغاز می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری، بنا بر تصمیم مدیریت بحران استانداری سیستان وبلوچستان با توجه به ادامه داشتن طوفان گرد و خاک فردا  فعالیت تمام  ادارات و بانک ها در پنج شهرستان منطقه سیستان بجز دستگاه های امدادی، درمانی و خدمات رسان با دو ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

بنابر اعلام هواشناسی سیستان و بلوچستان، آسمان استان صاف تا قسمتی ابری و غبارآلود، ارتفاعات جنوبی ساعات بعدازظهر و اوایل شب شرایط برای رشد ابر، رگبار پراکنده باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید لحظه ای فراهم است.

تا اواسط هفته آینده در شمال استان وزش باد شدید تا خیلی شدید، نقاط مستعد توفان گردوخاک سبب کاهش شدید دید خواهد شد.

در این مدت در زاهدان و مناطق مرکزی و جنوبی استان افزایش غبار حواهیم داشت.

دریای عمان به ویژه در مناطق شرقی مواج خواهد بود.

 

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان از مراجعه ۲۵۳ نفر از شهروندان سیستانی در پی وقوع توفان امروز ، به مراکز درمانی خبر داد.

مجید محبی افزود: در پی موج جدید وزش باد در منطقه سیستان شامل پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز ۲۵۳ نفر از مردم این مناطق راهی بیمارستان و مراکز درمانی شدند که از این تعداد هشت نفر اکنون بستری هستند.

وی افزود: مشکل تنفسی، قلبی و چشمی از عمده مشکلات مردم در این مدت بوده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: تمامی نیروهای ‏امدادی و خدمات‌رسان در مسیرهای ارتباطی منطقه سیستان آماده‌باش ‏هستند تا در صورت نیاز اقدام به کمک‌رسانی به شهروندان کنند.‏

نظر شما