شناسهٔ خبر: 61348065 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

اقناع مشروط پورابراهیمی از پاسخ زارع پور/ فرصت ۳ ماهه وزیر ارتباطات برای عمل به تعهدات

در صحن علنی محمدرضا پورابراهیمی پس از ارائه پاسخ‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به صورت مشروط قانع شد و فرصت ۳ ماهه‌ای برای عمل به تعهدات در اختیار این وزارتخانه قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - به گزارش خانه ملت، در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۷ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در جریان سوال محمدرضا پورابراهیمی داورانی نماینده مردم کرمان و راور از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص دلیل ضعف عملکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمینه‌های عملیاتی از جمله توسعه ارتباطات و فناوری، توسعه بستر‌ها و شبکه‌های مخابراتی، تأمین زیر ساخت‌های استفاده از اینترنت و نظارت بر عملکرد اپراتور‌ها از پاسخ ارائه شده توسط زارع پور به صورت مشروط قانع و به منظور عمل به تعهدات فرصت ۳ ماهه‌ای به وی داده شد.

پورابراهیمی گفت: آنچه که وزیر پشت تریبون گفت براساس آنچه بود که در کمیسیون صنایع و معادن اعلام کرد، گلایه من این است که به تعهدات عمل نشده و وزیر اعلام کرد شاخص‌ها به صورت عملی و میدانی آن چیزی نبوده که واقعیت داشته است.

رئیس کمیسیون اقتصادی عنوان کرد: اگر در صحن علنی اجرای شاخص‌ها را تعهد کند تا ۳ ماه به وزیر فرصت می‌دهیم، سوال بعدی من در دستور کمیسیون صنایع و معدن قرار دارد و در مرحله بعد در صورت عدم عمل به تعهدات آن را به رأی می‌گذاریم.

رئیس مجلس شورای اسلامی نیز، با بیان اینکه ان شاءالله آقای وزیر براساس صحبت‌های خود و توضیحات ارائه شده توسط شما عمل می‌کند، گفت: مجددا خارج از این سوال درخواست می‌کنم شبکه ملی را با اولویت پیش ببرید و دنبال کنید. 

براساس این گزارش روح اله عباس پور سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در تشریح گزارش سوال نماینده کرمان و راور از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: در اجرای ماده (۲۰۷) آیین‌نامه داخلی مجلس، سؤال فوق در جلسه رسمی دوشنبه مورخ ۱۰/ ۰۵/ ۱۴۰۱کمیسیون با حضور نمایندگان محترم عضو کمیسیون، نماینده محترم سؤال‌کننده و وزیر محترم مطرح و پس از استماع اظهارات طرفین و نظر به عدم اقناع نماینده سؤال کننده از پاسخ‌های ارائه شده وزیر، کمیسیون قلمرو سؤال را ملی تشخیص داده و مستند به بند (۳) ماده (۲۰۷) آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، گزارش سؤال جهت اعلام وصول در اولین جلسه علنی ارسال می‌گردد.

انتهای پیام

نظر شما