شناسهٔ خبر: 61347252 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

آغاز صحن علنی مجلس / بررسی سوال از وزیر ارتباطات

بررسی سوال نماینده مردم کرمان از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دستور کار امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف با حضور ۱۹۳ تن از نمایندگان آغاز شد و قرار است سوال محمدرضا پورابراهیمی‌داورانی از عیسی زارع‌پور مبنی بر اینکه دلیل ضعف عملکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمینه‌های عملیاتی از جمله توسعه ارتباطات و فناوری، توسعه بسترها و شبکه‌های مخابراتی، تأمین زیرساخت‌های استفاده از اینترنت و نظارت بر عملکرد اپراتورها چیست؟، پرسیده شود.

همچنین نمایندگان در این نشست گزارش کمیسیون اصل (۹۰) قانون اساسی در مورد ارزیابی اثر فعالیت پتروشیمی‌های متانولی بر منابع بخش عمومی و گزارش کمیسیون فرهنگی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان اوقاف و امور خیریه کشور را بررسی می‌کنند.

بررسی گزارش کمیسیون اصل (۹۰) قانون اساسی در مورد استفاده از آب‌های آلوده و غیرمتعارف در کشت محصولات کشاورزی، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد رد تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد دولت در خصوص نحوه اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل (۴۴) قانون اساسی در مورد طرح تأمین مالی و جهش تولید از طریق اصلاح قوانین حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی و رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور از دیگر برنامه‌های امروز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

همچنین گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لوایح ایجاد مناطق آزاد تجاری-صنعتی دوغارون، سرخس و مازندران و انتخاب رئیس کمیسیون اصل (۹۰) قانون اساسی با پیشنهاد هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در دستور کار امروز صحن علنی مجلس قرار دارد.

نظر شما