شناسهٔ خبر: 61340441 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب:

عاقبت به خیری شامل کسی خواهد شد که چادر حضرت زهرا (س) را حفظ کند

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب با تاکید بر حفظ ارزش های دینی و اسلامی، گفت: عاقبت به خیری شامل کسی خواهد شد که چادر حضرت زهرا (س) را حفظ کند.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام محمد سهرابی در اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده در میناب اظهار داشت: در جوامع غربی و همچنین سالیان پیش غربگرایان داخلی تزریق و القاء عقب ماندگی و ناتوانی برای زن محجبه را در افکار عمومی جا انداختند اما در واقع دشمنان کور خواندند و امروز زنان ما در اجتماع، در جاهای مختلف با تلاش و همت مضاعف، در حالی که پوشش و حجاب دارند به خوبی کار می کنند .

وی ادامه داد: حجاب نه تنها مانع نیست بلکه باعث پیشرفت شگرفی در این مسیر می شود ، چرا که طمع و چشم آلوده نامحرمان به آنان هرگز دوخته و نزدیک نخواهد شد.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب ، جلب رضایت خداوند فرمانروایی و تسلط بر نفس را از آثار و برکات حجاب در اجتماع دانست و گفت : فرجام و عاقبت به خیری شامل کسی خواهد شد که چادر حضرت زهرا سلام الله علیها را حفظ کند.
 
سهرابی افزود: خداوند بانویی را که خود را از هرزگی و بی بندوباری می پوشاند و با حجاب در اجتماع وارد می شود، مورد رضایت خاص خود قرار داده است و این فرد همواره مشمول هدایت خاص الهی خواهد شد و در زمره صابران قرار خواهد گرفت.

سهرابی جهاد تبیین در ارزش و حفظ چادر و حجاب اسلامی را ضروری دانست و گفت: در دنیای امروزی دشمنان با ایجاد حدود ۱۶۰ شبکه فارسی زبان در حال توطئه چینی و کمرنگ کردن حجاب و ارزش‌های دینی ما هستند و ما باید شجاعت و شهامت و نجابت خود را نشان بدهیم و در حفظ حجاب و چادر حضرت زهرای مرضیه بیشتر بکوشیم و به دیگران تبیین کنیم و این خود یک جهاد تبیین است.

انتهای پیام/
 

نظر شما