شناسهٔ خبر: 61334674 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

خالق سریال لست آف آس: داستان بازی دوم به ۲ فصل تبدیل می‌شود

تاکید دوباره بر این موضوع / psu

صاحب‌خبر -

کریگ مازین شورانر سریال لست آف آس از HBO تایید کرد که وقایع بازی دوم (The Last of Us: Part II) در بیش از یک فصل روایت خواهد شد و آن‌ها در حال برنامه‌ریزی برای ساخت فصل سوم این سریال محبوب هستند.

در گزارش‌های قبلی نیز گفته شده بود که فصل دوم پایان کار سریال نخواهد بود و حالا مازین یک بار دیگر به این موضوع اشاره کرده است. او درباره ادامه سریال لست آف آس گفت:

بیش از یک فصل خواهد بود. داستان بیشتری وجود دارد، بنابراین این سریال با فصل ۲ به پایان نمی‌رسد مگر اینکه مردم آن را تماشا کنند و ما تصمیم به کنسل کردن سریال بگیریم. در غیر این صورت، ما برخی از کارها را دقیقا همانطور که در بازی انجام شده، انجام خواهیم داد.

چه بازی را تجربه کرده باشید یا تجربه نکرده باشید، با شروع فصل جدید شگفت‌زده خواهید شد. ما چند پیچ و تاب جالب برای آن در نظر گرفته‌ایم.

خالق سریال The Last of Us: داستان بازی دوم به ۲ فصل تبدیل می‌شود - ویجیاتو خالق سریال The Last of Us: داستان بازی دوم به ۲ فصل تبدیل می‌شود - ویجیاتو

مازین در بخش دیگری از مصاحبه خود توضیح داد که ممکن است شاهد فلش‌بک‌هایی با شخصیت‌های گذشته باشیم، هرچند او احتمال ساخت قسمت دیگری مانند قسمت سوم با حضور بیل و فرانک را رد کرد.

همیشه برای هر چیزی فرصتی وجود دارد و مشخصا ما خودمان را به جدول زمانی محدود نمی‌کنیم. آدم‌هایی که مرده‌اند گاهی دوباره ظاهر می‌شوند و گاهی با افراد جدیدی ملاقات می‌کنیم. چیزی که احتمالا شاهد آن نخواهید بود، یک قسمت بسیار ویژه دیگر با بیل و فرانک است.

سریال The Last of Us اوایل سال ۲۰۲۳ از شبکه HBO پخش شد و در آن «پدرو پاسکال» نقش جوئل و «بلا رمزی» نقش الی را بازی می‌کند. اخیرا این سریال موفق شده بود تا نامزد دریافت ۲۴ جایزه Emmy شود.

چرا فورزا هورایزن خوب نیست؟

بازی Assassin’s Creed Mirage یک لباس هپتیک دریافت می‌کند - ویجیاتو بازی Assassin’s Creed Mirage یک لباس هپتیک دریافت می‌کند - ویجیاتو psu

برچسب‌ها:

نظر شما