شناسهٔ خبر: 61332313 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آیت الله نوری همدانی؛

شکست توطئه دشمنان با ریشه یابی دقیق مشکلات فرهنگی ممکن است

خبرگزاری صدا و سیما

آیت الله نوری همدانی در دیدار دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی توطئه دشمنان و مقابله با جنگ نرم دشمنان را نیازمند ریشه یابی دقیق و درست مسائل و مشکلات فرهنگی دانستند.

صاحب‌خبر -

شکست توطئه دشمنان با ریشه یابی دقیق مشکلات فرهنگی ممکن استبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما: مرکز قم، آیت الله حسین نوری همدانی در دیدار دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه دشمنان با استفاده از ابزار و ظرفیت های مختلف به‌دنبال ترویج مظاهر خلاف اسلام هستند، گفت: برای مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان باید از ظرفیت های گسترده در حوزه و همچنین رسانه ملی بهره برد.

وی با انتقاد از برخی برنامه های رسانه ملی در سال‌های اخیر، گفت: صدا و سیما در موضوعات فرهنگی خوب عمل نکرده است و تا صدا و سیما را اصلاح نکنید دیگر مشکلات فرهنگی حل نمی شود.

آیت الله نوری همدانی گفت: برای ترویج عفاف و حجاب، شعار کارساز نخواهد بود بلکه باید اقدامات راهگشا و موثر را انجام داد و از شعارهای بی اساس پرهیز کرد.

وی ادامه داد: برای تحقق اهداف فرهنگی و ترویج اسلام ناب محمدی باید کارهای ریشه ای کرد و در این راه از توان و ظرفیت همه نهادهای فرهنگی بهره برد.

این مرجع تقلید گفت: تا زمانی که در ادارات شاهد بدحجابی هستیم ، نمی شود انتظار ترویج فرهنگ حجاب را داشت.

آیت الله نوری همدانی در آخر با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور گفت: از مسئولان مربوطه توقع داریم برای رفع این مشکلات و کنترل تورم اقدامات اساسی کنند و نگذارند پول رایج کشور بی ارزش شود.

نظر شما