شناسهٔ خبر: 61303384 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

صدیقی در گفتگو با دانشجو:

بی توجهی به مسئله عفاف و حجاب تعرض به هویت خانواده است / ملت ایران کشف حجاب را تحمل نخواهند کرد + فیلم

رئیس سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت:بنده یقین دارم که ملت ایران، بی حجابی و کشف حجاب را تحمل نخواهند کرد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، درباره لزوم اجرای احکام الهی و توجه به مسئله عفاف و حجاب اظهارکرد: هیچ تردیدی وجود ندارد که موضوع عفاف و حجاب، یک مسئله دینی و قرآنی است و هیچ اختلاف فتوایی در این زمینه وجود ندارد. یک میلیارد و چندصد مسلمان به این حکم الهی پایبند هستند و در قبال اجرای آن وظیفه دارند

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران نیز برای اجرای احکام الهی ایجاد شده است و لذا وظیفه ما برای اجرای حکم الهی برای حجاب مضاعف می‌شود؛ به علاوه اینکه مقام معظم رهبری تصریح کرده‌اند رعایت عفاف حجاب، یک وظیفه شرعی و الهی است.

صدیقی ادامه داد: بی توجهی به مسئله عفاف و حجاب، تعرض به هویت خانواده است و فقط یک خلاف فردی نیست. تردیدی وجود ندارد که دولت و ملت در قبال این حکم الهی وظیفه دارند.

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: بنده یقین دارم که ملت ایران، بی حجابی و کشف حجاب را تحمل نخواهند کرد. هویت ایرانی مردم ما اجازه نخواهد داد که کشور به سمت بی حجابی حرکت کند.

<div id="video-display-embed-code_2011796" ><script type="text/JavaScript" src="https://snn.ir/fa/news/play/embed/1086406/2011796?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما