شناسهٔ خبر: 61285413 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کودک ۱۲ ساله بابلی در رودخانه هراز غرق شد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل از غرق شدن کودک ۱۲ ساله بابلی در رودخانه هراز ‌خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، جمشید نیک‌زاد ‌با اشاره به اینکه عملیات جستجوی کودک غرق شده  12 ساله اهل شهرستان بابل در رودخانه هراز، با حضور تیم‌های جستجو و نجات از پایگاه‌های امدادی مستقر در محور هراز و جمعیت هلال احمر آغاز شد، اظهار داشت: در ساعت  11 صبح دیروز با اعلام خبر از طریق مرکز 112 با جمعیت هلال احمر مبنی بر غرق شدن کودک 12 ساله به نام محمدمهدی.م در رودخانه خروشان هراز در منطقه پل وانا شهرستان آمل، بلافاصله تیم‌های امداد و نجات پایگاه‌های امداد و نجات و یک تیم پشتیبانی از شهرستان آمل اعزام شدند.

وی افزود: در این عملیات که از نخستین ساعات اعلام خبر آغاز شد، سه تیم رینه، گزنک و شعبه آمل در جستجوی این کودک غرق شده حضور یافتند.

نیکزاد با بیان اینکه علاوه بر این تیم‌های امداد و نجات کوهستان و آتش‌نشانی وانا، دهیاری و نیروهای مردمی مشارکت داشتند، گفت: کودک 12 ساله بابلی در رودخانه هراز آمل پس از جستجو فراوان پیدا شد.

عملیات جستجوی کودک غرق شده 12 ساله به نام محمدمهدی اهل محله درزیکلای شیخ امیرکلا شهرستان بابل در رودخانه هراز، با حضور تیم‌های جستجو و نجات از پایگاه‌های امدادی مستقر در محور هراز و جمعیت هلال احمر پس از پیدا شدن جسد کودک بابلی پایان یافت. پیکر این کودک 12 ساله ساعت 8:30 صبح امروز توسط آتش نشان‌ها پیدا شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمرآمل با اعلان اینکه عملیات جستجو به دلیل پایان روز متوقف و ادامه آن از صبح آغاز شد، خاطرنشان کرد: از همه مسافران و گردشگران تقاضا داریم در صورتی که حاشیه رودخانه را جهت استراحت خود و خانواده انتخاب می‌کنند مراقب کودکان خود باشند.

انتهای پیام/

نظر شما