شناسهٔ خبر: 61283952 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استان اردبیل

تامین زمین مورد نیاز برای احداث ۳۲ هزار واحد مسکن

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تامین زمین برای احداث ۳۲ هزار و ۳۴۰ واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در ۱۵ شهر این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

تامین زمین مورد نیاز برای احداث ۳۲ هزار واحد مسکنبه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، محبوب حیدری با بیان اینکه مجموع ثبت‌نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن استان اردبیل به ۱۱۶ هزار و ۳۹۳ نفر رسیده که از این تعداد ۱۷ هزار و ۶۹۸ متقاضی آورده بالای ۸۰ میلیون تومان و ۲۷ هزار و ۹۳۵ متقاضی هم آورده بالای ۴۰ میلیون تومان را واریز کردند، افزود: به متقاضیانی که مابقی مبلغ آورده ۸۰ میلیون تومان را واریز نکرده‌اند تا پایان تیرماه مهلت داده شده تا به تکمیل پرونده خود اقدام کنند.
وی گفت: در ۱۰ شهر استان، اجرای فونداسیون در چهار هزار و ۵۰۶ واحد به اتمام رسیده و در ۶ شهرستان دیگر نیز عملیات اسکلت و سقف ۲ هزار و ۳۷۸ واحد تکمیل شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به روند عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در استان گفت: روند عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن در این استان مطلوب بوده و تا پایان تیرماه ۳۶۰ واحد مسکن در اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.
حیدری افزود: سال گذشته ۱۸۰ واحد مسکن ملی در اردبیل به بهره‌برداری رسید و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال در مجموع ۶۰۰ واحد مسکن در نقاط مختلف استان به بهره‌برداری برسد.

نظر شما