شناسهٔ خبر: 61265304 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استفاده از ظرفیت شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان در عرصه پوشاک

فراخوان ایده‌های خلاقانه و نوآورانه «رویداد و نمایشگاه حوزه مد و پوشاک» به مناسبت هفته عفاف و حجاب منتشر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، فراخوان ایده‌های خلاقانه و نوآورانه «پیش رویداد؛ رویداد و نمایشگاه حوزه مد و پوشاک» با هدف استفاده از توانمندی و ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در عرصه مد و پوشاک اسلامی - ایرانی به همت ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری منتشر شد.
محورهای این رویداد شامل «شناسایی فعالان زیست‌بوم نوآوری و خلاق حوزه مد و پوشاک اسلامی - ایرانی با رویکرد اقتصاد دانش‌بنیان و خلاق»، «به‌هم‌رسانی بازیگران زیست‌بوم نوآوری مد و پوشاک اسلامی - ایرانی» و «توسعه زنجیره ارزش مد و پوشاک ایرانی - اسلامی» می‌شود.
از دیگر محورهای آن می‌توان به «ایجاد چرخه مد و شناسایی چالش‌های این حوزه»، «اشتراک‌گذاری و گفتمان‌سازی میان مجموعه‌ای»، «تجربه‌نگاری الگوهای موفق این حوزه»، «توسعه حوزه مد و پوشاک با محوریت بانوان» و «شناسایی چالش‌های زیست‌بوم حوزه مد و پوشاک» اشاره کرد.
این رویداد با هدف استفاده و توسعه ابزارهای نوآورانه و فناورانه و همچنین بهره‌مندی از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در عرصه مد و پوشاک اسلامی - ایرانی و نیز توانمندی فعالان و ذی‌نفعان این حوزه، تیر و مرداد سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان برای مشارکت در این فراخوان می‌توانند به ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری مراجعه کنند.
 
 
 

نظر شما