شناسهٔ خبر: 6125472 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

میدان نوبنیاد یکی از مهمترین مراکز تبادل سفر می‌شود

ایلنا: باتوجه به موقعیت میدان و حجم بالای مسافرین و همچنین طراحی خط ۶ BRT که در طول بزرگراه طبقاتی شهید صدر و شهید بابایی تولید و جذب سفر را افزایش داده است.

صاحب‌خبر -

ایلنا: میدان نوبنیاد به عنوان یکی از مهمترین و بزرگترین مراکز تبادل سفر در شمال شرق تهران تبدیل خواهد شد.

به گزارش ایلنا، پوریا محمدیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: به علت تردد بالا در این معبر شریانی و با پیش بینی های کارشناسان ترافیکی حوزه حمل و نقل وترافیک، در دو سال آینده میدان نوبنیاد به یکی از میادین و مراکز مهم تبادل سفرتهران تبدیل خواهد شد تا بصورت اصولی و منطبق با معیارها و استاندارد های مهندسی ترافیک بتواند سهم عمده ترددهای محدوده راتکمیل نماید و با اجرای دقیق طرحها ایمنی معابرتأمین شود.

وی افزود: میدان نوبنیاد یکی از معابر پر تردد سطح منطقه یک به شمارمی رود که با توجه به موقعیت میدان و حجم بالای مسافرین و همچنین طراحی خط ۶ BRT که در طول بزرگراه طبقاتی شهید صدر و شهید بابایی تولید و جذب سفر را افزایش داده و جا به جایی حجم زیاد مسافران در ایستگاه BRT برنامه های متعدد ترافیکی در این محدوده پیش بینی شده است.

محمدیان تصریح کرد: با بررسی و شناسایی موانع و مشکلات، برای ساماندهی میدان و ورودی و خروجی های آن اقداماتی از قبیل ساماندهی، تکمیل مبلمان داخلی ومسقف نمودن پایانه نوبنیاد، تجمیع خطوط تاکسیرانی داخل پایانه، ایجاد کندرو جهت تسهیل تردد مسافرین و توقف خودروها، مکانیزه نمودن پل عابر پیاده و ایجاد ایستگاه BRT و ساخت مترو نوبنیاد جهت رفع اغتشاشات ترافیکی انجام شده است.

معاون شهردار منطقه یک افزود: بدین ترتیب همزمان با رفع مشکلات محدوده، زمینه های تردد ایمن و تسهیل یافته شهروندان ناحیه یک نیز فراهم خواهد شد.

نظر شما