شناسهٔ خبر: 61244913 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در سال جاری رقم خواهد خورد

بهره مندی هزار و ۳۰۰ روستای مازندران از آب آشامیدنی سالم و پایدار

استاندار مازندران: هزار و ۳۰۰ روستای استان امسال با مشارکت مجموعه قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) سپاه پاسداران ، از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار بهره‌مند می‌شوند. ‎

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران،  استاندار مازندران در مراسم کلنگ زنی خط دوم جریان مدول اول تصفیه خانه فاضلاب بابل و امیرکلا، گفت:با قراردادی که با مجموعه قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) سپاه پاسداران انجام شد، هزار و ۳۰۰ روستای استان از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار در سال جاری بهره‌مند خواهند شد.

 سید محمود حسینی‌پور افزود: دولت مردمی سیزدهم با بکارگیری تمام ظرفیت‌های موجود شهر‌های مازندران را به کارگاه عمران و آبادانی تبدیل کرد و زیرساخت‌های استان در بخش‌های مختلف در حال ارتقا است.

او گفت:  در حال حاضر توسعه زیرساخت‌های مازندران باید برای جمعیت ۱۰ میلیون نفری مهیا شود.

حسینی‌پور  ادامه داد: با حمایت دولت سیزدهم، اقدامات خوبی در بخش آب و فاضلاب استان در حال انجام است که این امر بخشی از عقب ماندگی گذشته را جبران خواهد کرد.

استاندار مازندران افزود: در دنیای امروز، آب و فاضلاب به عنوان یک شاخصه توسعه مطرح می‌باشد که ما از این مهم غافل نیستیم و در این مسیر حرکت می‌کنیم.

او گفت: بابل به عنوان یک شهرستان اثرگذار در مازندران در حوزه فاضلاب عقب ماندگی دارد که اجرای فاز دوم فاضلاب این شهرستان برای جبران این عقب ماندگی است.

نماینده عالی دولت در مازندران افزود: توسعه شبکه فاضلاب ضمن اینکه سلامتی را برای مردم به ارمغان می‌آورد، ایجاد آرامش برای شهروندان خواهد کرد.

حسینی پور، بیان کرد: در حال حاضر برای توسعه و پیشرفت نیاز به اتحاد و همدلی داریم و این روحیه باید در تمام شهر‌ها جاری باشد.

وی افزود: در حال حاضر تعامل و همدلی که بین دستگاه‌های اجرایی مازندران برقرار است، ستودنی است و حفظ این روحیه رمز موفقیت ما خواهد بود.

بهره‌مندی یک هزار و ۳۰۰ روستای مازندران از آب شرب پایدار در دستور کار است

خط دوم جریان اول تصفیه خانه فاضلاب بابل و امیرکلا که عصر امروز کلنگ زنی شد ۱۸ هزار و ۸۰۰ متر مکعب در شبانه روز ظرفیت دارد و به ۱۰۰ هزار نفر خدمت رسانی خواهد شد.

عملیات اجرایی این طرح با اعتبار ۷۸۹ میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

نظر شما