شناسهٔ خبر: 61237141 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

واکنش اتحادیه جهانی به حضور یزدانی در بوداپست

ایرنا

پیچ رسمی اتحادیه جهانی کشتی با انتشار تصاویری از ستارگان کشتی آزاد جهان در مجارستان به تاریخ رقابت‌ آنان اشاره کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، رقابت‌های بین‌المللی کشتی امره پولیاک مجارستان به عنوان چهارمین و آخرین مرحله از رنکینگ اتحادیه جهانی برای مسابقات جهانی صربستان، روزهای ۲۲ تا ۲۵ تیرماه در شهر بوداپست برگزار می‌شود. در این دوره از مسابقات ۷ آزادکار ایران راهی مجارستان شده تا تکلیف ملی‌پوشان سه وزن باقی مانده مشخص شود.

احمد محمدنژاد جوان و میلاد والی‌زاده در وزن ۵۷ کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی و محمد بخشی در وزن ۷۰ کیلوگرم، علی سوادکوهی و محمد نخودی در وزن ۷۹ کیلوگرم و امیرعلی آذرپیرا در وزن ۹۲ کیلوگرم نمایندگان کشتی آزاد ایران در مجارستان هستند. قرار است ملی‌پوشان وزن ۵۷، ۷۰ و ۷۹ کیلوگرم در این دوره از مسابقات انتخاب شوند.

با توجه به مصدومیت کامران قاسمپور و احتمال غیبت وی در رقابت‌های جهانی بلگراد، کادر فنی برای آمادگی بیشتر امیرعلی آذرپیرا را به مجارستان اعزام کرده است.

صفحه رسمی اینستاگرام اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی با اشاره به حضور ستارگان کشتی آزاد جهان در این رقابت‌ها نوشت: ستارگان کشتی آزاد جهان این هفته در بوداپست وارد رقابت خواهند شد و زمان کشتی امیرمحمد یزدانی روز جمعه ۱۴ جولای است.

امیرمحمد یزدانی برای رسیدن به دوبنده تیم ملی کشتی آزاد دروزن ۷۰ کیلوگرم باید رقابت سختی با محمد بخشی نفر نخست جام تختی داشته باشد.

نظر شما