شناسهٔ خبر: 61215323 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

آغاز عملیات اجرایی زیرساخت بندر بونجی شهرستان جاسک

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از آغاز عملیات اجرایی زیرساختی بندر بونجی خبر داد و گفت: مرحله نخست این طرح با اجرای عملیات پروژه ای زیرساختی موقت، شامل محل اسکان اداری، جانمایی دکل های مخابراتی واستقرا کانکس ها آغاز شده است.

صاحب‌خبر -
تین نیوز

حمیدرضا محمدحسینی تختی در خصوص آخرین وضعیت تجهیز بندر بونجی شهرستان جاسک افزود : عملیات اجرایی زیرساخت موقت بندر بونجی آغاز شده و در این مرحله جانمایی و موقعیت قرارگیری ساختمان اداری ، نصب دکل های و تاسیساتی مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت .

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان؛ محمد حسینی تختی ادامه داد: نقشه برداری فضای کل بندر و انجام آزمایش های مقاومت بستر ، برای ساخت محل اسکان اداری در مرحله بررسی است.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان افزود: در حال حاضر تجهیزات مخابراتی، کانکس ها نیز در مرحله انجام مناقصات و خریداری است .

محمدحسینی تختی خاطرنشان کرد: با تکمیل این طرح نزدیک ترین مسیر برای پشتیبانی و پهلوگیری تانکرهای نفتی در منطقه کوه مبارک جاسک ایجاد خواهد شد .

به گفته وی؛ طراحی انجام شده برای بندرگاه بونجی بر اساس تدقیق مطالعات یکپارچه مناطق ساحلی استان هرمزگان ICZM با دقت نظر به مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی و رویکرد توسعه پایدار انجام گرفته است.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان افزود : توجه به موازین محیط زیست همراه با توسعه اقتصادی براساس نقش راه ترسیم شده در مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی مورد توجه است.

لازم به ذکر است ؛ بونجی منطقه ای در غرب شهرستان بندر جاسک است و تا مرکز شهرستان ۷۵ کیلومتر فاصله دارد.

 

نظر شما