شناسهٔ خبر: 61201520 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه تعادل | لینک خبر

سقوط بورس ادامه دارد

شرایط رکودی بازار سرمایه همچنان ادامه دارد به صورتی که شاخص کل امروز نیز با ریزشی ۱۸ هزار واحدی به نیمه های کانال ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحد سقوط کرد.

صاحب‌خبر -

بازار سهام سومین روز کاری هفته را همانند روز گذشته با فشار عرضه آغاز کرد و در طول معاملات روز جاری همچون روز گذشته دست بالاتر با فروشندگان بود.

به گزارش تسنیم، بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی17 هزار و 800 واحدی  به 2 میلیون و 158 هزار واحد رسید و به میانه های کانال 2 میلیون و100 هزار واحد نزدیک شد.  همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز با ریزشی9900  واحدی به ارتفاع 760 هزار واحدی رسید.

گفتنی است سه نماد «میدکو»، «وبملت» و «کگل» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «وسپهر»، «آریا» و «هرمز» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «شهر»، «وبملت» و «دانا» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «کتوسعه»، «دی» و «فرود» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 19 تیر ماه 1402، مبلغ 6 هزار میلیارد  600 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 810  میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند. 

در بازار امروز 75 نماد در محدوده مثبت و 323 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 135 نماد در محدوده مثبت و 246 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

برچسب‌ها:

نظر شما