شناسهٔ خبر: 61189240 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

جانشین مصباح یزدی: مولوی عبدالحمید در زمین دشمن بازی می کند

مولوی عبدالحمید در زمین دشمن بازی می کند و سخنرانی هایی را که انجام می دهد به جای دفاع از مردم و مسائل اهل سنت در حال ضربه زدن به امت اسلامی و برادران اهل تسنن در آن منطقه است. عبدالحمید با این کارها به دشمنان چراغ سبز نشان می دهد که زمینه برای توطئه فراهم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ آیت الله محمود رجبی رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی با اشاره به پیشرفت های ملت ایران همبستگی بین اقوام و نحله ها را یکی از عوامل اصلی این پیشرفت دانست به ارگان اطلاع رسانی حوزه های علمیه گفت: دشمن برای متوقف کردن پیشرفت و یکپارچگی ما دست به هر حرکتی می زند.

وی در ادامه با بیان اینکه نیروهای فراجا متشکل از اهل تسنن و شیعیان مشغول خدمت به مردم هستند، اظهار داشت: خدمات نیروی انتظامی سبب الفت و همبستگی بیشتر مردمی است و تأمین امنیت توسط نیروی انتظامی موجب پیشرفت کشور و مقابله با توطئه های دشمنان می شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ایجاد حرکات تروریستی علیه نیروی انتظامی را انتقام دشمن از وحدت مردم دانست و ابراز داشت: ملت ایران در پرتو نظام جمهوری اسلامی همواره مدافع اصل نظام، وحدت و یکپارچگی امت، پیشرفت و تعالی نظام بوده و با توطئه های دشمن مقابله کرده است و این اوهام بی اساس دشمن نمی تواند ذره ای خلل در عزم مردم و وحدت آن ها داشته باشد.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی پشت صحنه اقدامات تروریستی علیه مردم ایران اسلامی بوده که هم وحدت و هم پیشرفت را نشانه گرفته است، تصریح کرد: هر زمان که دشمن چنین توطئه هایی را به کار گرفته، وحدت مردم بیشتر شده و این حرکات نیز به زودی به نفع ملت تمام می شود؛ همه توطئه های پیشین سبب همبستگی بیشتر شده است.

حجت الاسلام رجبی گفت: مولوی عبدالحمید در زمین دشمن بازی می کند و سخنرانی هایی را که انجام می دهد به جای دفاع از مردم و مسائل اهل سنت در حال ضربه زدن به امت اسلامی و برادران اهل تسنن در آن منطقه است. عبدالحمید با این کارها به دشمنان چراغ سبز نشان می دهد که زمینه برای توطئه فراهم است.

عضو جامعه مدرسین مطالبه ملت را مقابله با افرادی که با دشمنان اسلام همکاری می کنند معرفی و خاطرنشان کرد: لازم است برخورد قاطع صورت گیرد؛ فرقه هایی که جاسوسی آن ها به اثبات رسیده است مورد دفاع عبدالحمید قرار می گیرد که این زمینه برای اغتشاشات و اخلال در امنیت کشور است از این رو لازم است با این اقدامات مقابله شود تا جلوی اتفاقات بدتر از این گرفته شود.

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما