شناسهٔ خبر: 61180943 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

ژاوی خرید جدید بارسلونا را غافلگیر کرد

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، در تماسی با ویتور روکه به او اطمینان داد که اعتقاد ویژه ای به توانایی هایش دارد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ورزش سه، کار انتقال ویتور روکه به بارسلونا نهایی شده و این بازیکن با قراردادی به ارزش 30 میلیون یورو تا سال 2030 در نوکمپ بازی خواهد کرد. این ستاره 18 ساله ژانویه سال آینده به جمع آبی اناری‌ها اضافه می شود. ژاوی هرناندز روز گذشته بعد از قطعی شدن انتقال روکه یک تماس تلفنی با او داشت.

سرمربی بارسلونا که نشان داده اهمیت زیادی برای همه جزئیات قائل است، از اولین فرصت برای تبریک به روکه استفاده و او را غافلیگر کرد. این یک تماس تلفنی بسیار صمیمانه بود که روکه انتظلارش را نداشت. او برای اولین بار بود که با ژاوی صحبت می کرد.

اسپورت اسپانیا با اعلام این خبر به جزئیات مکالمه ژاوی شاگرد جدیدش پرداخت. سرمربی بارسلونا به روکه تاکید کرد که حساب ویژه ای روی او باز کرده و اعتماد کاملی به توانایی های این بازیکن جوان دارد.

ژاوی ضمن تبریک و تمجید از روکه او را برای ملاقات حضوری به بارسلونا دعوت کرد. خرید جدید آبی اناری ها از نیم فصل دوم به تیم اضافه می شود و اگر آنها می خواهند او را از ابتدای فصل در اختیار داشته باشند باید جایی برایش در صورتحساب دستمزدهای خود پیدا کنند که در حال حاضر بعید به نظر می رسد.

ویتور روکه بابت حضور در بارسلونا دستمزد 3.5 میلیون یورویی دریافت می کند. این دستمزد طبق قرارداد هر سال افزایش خواهد یافت. ستاره برزیلی بارسلونا خریدی استراتژیک برای باشگاه به شمار می رود که می تواند نقش مهمی در مسیر جدید آبی اناری ها ایفا کرده و تبدیل به یکی ستاره های محبوب در کاتالونیا شود؛ اتفاقی که توسط بسیاری از هموطنان او در دهه های اخیر صورت گرفته و با توجه به اعتماد بالای ژاوی دور از دسترس نیست.

 

آنچه دیگران می خوانند

نظر شما