شناسهٔ خبر: 611470 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

معاون سیاسی امنیتی دادستان کل کشور:

جنایات صهیونیست‌ها در مجامع بین‌المللی پیگیری شود

معاون سیاسی امنیتی دادستان کل کشور گفت: سازمان ملل که همواره دایه مهربان‌تر از مادر بوده است، امروز باید جنایات صهیونیست‌ها را در فلسطین و غزه پیگیری کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مرتضی بختیاری دقایقی پیش در جمع راهپیمایان و روزه‌داران سمنانی در روز جهانی قدس اظهار کرد: جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه و کرانه باختری آنقدر گسترده و پرحجم است که دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد.

وی تصریح کرد: جنایات و وحشی‌گری‌هایی که در برهه کنونی در این زمینه انجام می‌شود، باید از سوی همه ملت‌ها به ویژه مردم مسلمان جهان محکوم شود.

وزیر سابق دادگستری افزود: همین حضور و موج خیزش مردم ایران و مسلمانان جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس بسیار ارزشمند بوده و بدون شک سبب افزایش روحیه مقاومت اسلامی و مردم فلسطین و غزه می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی دادستان کل کشور گفت: گسترده بودن جنایت‌های صهیونیست‌ها می‌طلبد تا جامعه جهانی علیه این کشتارهای بی‌رحمانه واکنشی مبنایی و اساسی انجام دهد.

بختیاری ادامه داد: باید تلاش کرد تا با هر شیوه‌ای که ممکن است جلوی جنایت‌های هولناک امروز در فلسطین و غزه گرفته شود و به هر طریق ممکن و عملی، جنایت‌های صهیونیست‌ها را محکوم کنیم و تلاش شود تا مردم غزه و فلسطین به خواست به‌حق خود برسند.

وی افزود: جنایاتی که در روزهای اخیر از سوی دنیای استکبار و به ویژه سردمداران رژیم جعلی صهیونیستی در فلسطین و غزه رخ می‌دهد، هیچ جای توجیهی برای مسلمانان عالم باقی نمی‌گذارد که همه به میدان بیایند و اسراییل ننگین را از روی صفحه روزگار محو کنند.

معاون سیاسی امنیتی دادستان کل کشور با بیان اینکه این روزها غزه سراسر خشم و آتش و خون است، گفت: البته این جنایت‌های بی‌وقفه سبب شد تا انگیزه مضاعفی در مردم و مسلمانان جهان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس ایجاد شود و امروز شاهد مشارکت میلیون‌ها مسلمان و آزادی‌خواه جهان در این راهپیمایی هستیم.

معاون سیاسی امنیتی دادستان کل کشور افزود: اما نکته جالب توجه در این میان این است که بیشتر مدعیان حقوق بشر امروز ساکت مانده‌اند و سکوت و حتی حمایت سازمان ملل برابر این جنایت‌ها از منظر ما توجیهی ندارد.

بختیاری گفت: سازمان ملل متحد که سالیان دور در به وجود آوردن اسراییل غاصب دایه‌ای مهربان‌تر از مادر بود، در برهه کنونی باید پاسخ خون بی‌گناهان فلسطینی و مردم غزه را بدهد.

انتهای پیام/2249/ط30/د1000

نظر شما