شناسهٔ خبر: 61145351 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

فرمانده کل انتظامی کشور:

اعطای امتیازات ویژه به مشمولانی که قبل و یا حین خدمت ازدواج کنند

موج نیوز

فرمانده کل انتظامی کشور ابراز داشت: برای مشمولان متاهلی که قبل و یا حین خدمت ازدواج کنند امتیازات ویژه ای از کسر خدمت تا خدمت در محل سکونت خود در نظر گرفته شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج، سردار احمد رضا رادان در مراسم جشن ازدواج جمعی از کارکنان فرماندهی انتظامی استان اصفهان ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر خم اظهار داشت: به تمامی زوج‌های جوانی که پیوند مبارک خود را در چنین شب و روزی جشن می‌گیرند تبریک می گویم و معتقدم انتخاب چنین ایام مبارکی برای بزرگترین اتفاق زندگی برکات خداوند متعال را نیز به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه همه دخترها و پسرها برای انتخاب همسر آینده خود معیارهایی را در نظر می‌گیرند، افزود: این یک امر طبیعی است اما کافی نیست و بایستی معیارهایی که در نظر گرفته می‌شوند با ارزش‌های جامعه دینی نیز مطابقت داشته باشند.

فرمانده کل انتظامی کشور خطاب به عروس خانم‌های حاضر در مراسم گفت: شما کسانی را به عنوان همسر آینده خود انتخاب کردید که سرباز و مدافع وطن شدند و باید بدانید که کار آنها حساس، دقیق و پر استرس تر از سایر مشاغل است و مسئولیت‌های همسر شما با مسئولیت‌هایی که دیگران دارند تفاوت بسیار زیادی دارد.

سردار رادان با بیان اینکه انتخاب کارکنان انتظامی به عنوان همسر آینده یک انتخاب حساس، ویژه و ارزشمند است و بایستی معیار چنین انتخابی نیز با هدف، ارزش و قناعت دینی و معنوی همراه باشد اظهار داشت: این معیار اساسی‌ترین موضوعی است که یک نفر می‌تواند برای آینده خود ترسیم کند تا بتواند زندگی شیرینی را در کنار همسرش رقم بزند.

عالی‌ترین مقام انتظامی اضافه کرد: غدیر با نام امام علی (ع) گره خورده و نام ایشان هم در کنار حضرت فاطمه زهرا (س) تکمیل می‌شود و بنابراین به کسانی که این شب و روز را برای پیوند مشترک خود انتخاب کردند توصیه می‌کنم تا سیره و روش حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در همسرداری و فرزند پروری را مطالعه کرده و در زندگی و رفتار خود با یکدیگر به این دو شخصیت بزرگ جهان اسلام اقتدا کنند و مطمئن باشند که در این صورت زندگیشان شیرین‌ترین زندگی خواهد شد.

وی موفقیت کارکنان پلیس در مأموریت‌های سخت را مرهون همدلی و همراهی همسرانشان عنوان کرد و اذعان داشت: لبخند محبت آمیز همسران هنگامی که کارکنان پلیس از یک مأموریت سخت و توأم با مشکلات فراوان به منزل می آیند به آنان امید، آرامش و قوت قلب می‌دهد.

فرمانده کل انتظامی کشور همچنین خطاب به کارکنان انتظامی گفت: درست است که شما در شرایط سخت، پر استرس و آماده باش های پی در پی هستید اما هیچکدام از اینها به همسر و اعضای خانواده شما مربوط نیست و وقتی می‌خواهید وارد خانه شوید باید همه مشکلات خود را پشت درب منزل قرار دهید و کاملاً در خدمت خانواده خود باشید.

سردار رادان یکی از طرح‌های تشویقی فراجا برای فراهم کردن زمینه ازدواج در بین جوانان را اعطای امتیازات ویژه به مشمولانی که قبل و یا حین خدمت ازدواج کنند عنوان کرد و گفت: برای مشمولان متاهلی که قبل و یا حین خدمت ازدواج کنند امتیازات ویژه ای از کسر خدمت تا خدمت در محل سکونت خود و همچنین فراهم کردن شرایط راحت تر برای خدمت کردن آنان در نظر گرفته شده است.

وی ضمن آرزوی سلامتی و روزهای خوب و خوش برای زوج‌های جوان عنوان داشت: از تلاش‌های سردار علینقیان پورفرمانده انتظامی استان اصفهان و تمامی همکاران تحت امرشان که زمینه برپایی این جشن فرخنده را برای زوج‌های جوان پلیس استان فراهم آوردند تقدیر و تشکر می‌کنم و از خداوند متعال می‌خواهم که همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در پناه خود حفظ کرده و عاقبت بخیر کند.

نظر شما