شناسهٔ خبر: 61138674 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

وضعیت جوی امروز در اکثر مناطق کشور

طبق پیش بینی سازمان هواشناسی، امروز در اکثر مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از باشگاه خبرنگاران، امروز جمعه در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف و جوی آرام برقرار است،تنها در ارتفاعات البرز مرکزی واقع در استان مازندران و ارتفاعات شمال و شرق هرمزگان در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و رگبار و رعدوبرق همراه با وزش باد شدید موقت رخ می دهد. 

امروز در شمال شرق، شرق جنوب شرق نواحی مرکزی کشور شامل استان‌های مرکزی، قم، اصفهان و یزد وزش باد شدید و در برخی مناطق خیزش گردوخاک رخ می‌دهد. 

دوشنبه در کشورجوی آرام و آسمانی صاف و آفتابی پیش بینی می شود. همچنین سه شنبه برای شمال آذربایجان شرقی، اردبیل گیلان و غرب مازندران رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

 طی پنج روز آینده در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید و در برخی مناطق گردوخاک انتظار می‌رود. 

 در نوار شرقی کشور و منطقه زابل وزش باد شدید و گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پدیده غالب شایان ذکر است هفته جاری بطور کلی انتظار می‌رود گرم‌ترین هفته تیر ماه باشد.

 طی روز‌های جمعه تا یکشنبه در شمال غرب و غرب کشور شاهد افزایش دما هستیم برای غرب سواحل خزر ثبات نسبی دمای هوا طی پنج روز آینده و برای شرق سواحل افزایش دما بویژه در روز‌های شنبه و یکشنبه در جنوب غرب ماندگاری هوای گرم ثابت بودن دمای هوا و برای دامنه‌های جنوبی البرز نواحی مرکزی کشور، شمال شرق شرق و جنوب، شرق تا سه شنبه روند افزایش دمای هوا پیش بینی می‌شود.

نظر شما