شناسهٔ خبر: 61128322 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

آیت الله« اوحدی» ستونی ستبر برای مردم زیرکوه بود

اقتصاد ایران: استاندار خراسان جنوبی گفت: شخصیت هایی همچون آیت الله اوحدی، ستونی برای مردم بودند که در موضوعات اجتماعی به پیگیری مشکلات مردم می پرداختند و اکنون نیز این نوع افراد داریم و نسل جدید باید با این شخصیت ها آشنا شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زیرکوه، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی امروز در دومین اجلاسیه طلاب و علمای زیرکوه و بزرگداشت آیت الله اوحدی اظهار کرد: دشمنان برای رسیدن به اهداف خود، به دنبال تهی کردن جامعه از آموزه ها و شاخص‌های فرهنگی و فاصله انداختن بین نسل جدید و گذشته است.

وی افزود: غدیر، عید بزرگ شیعیان و مسلمین جهان است و از آن به عنوان عید اکبر یاد می کنند و بزرگان می گویند اگر به غدیر خوب پرداخته می شد دیگر عاشورا تکرار نمی شد و برای تکرار نشدن عاشوراهای دیگر باید به غدیر خوب بپردازیم.

وی با بیان این که دشمن با جمهوری اسلامی در حال جنگ تمام عیار ترکیبی است افزود: در این جنگ تمام آیتم های ویژه و خاص لحاظ شده و یکی از مهم ترین آن جنگ و تهاجم فرهنگی است و دشمن برای رسیدن به اهداف شوم استعماری خود دست به جنگ فرهنگی زده است.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: دشمنان برای رسیدن به اهداف خود باید جامعه مورد هدف را از آموزه ها و شاخص‌های فرهنگی تهی کنند و بین نسل جدید و گذشته فاصله بیندازد.

قناعت تصریح کرد: کاری که آمریکا و غربی ها انجام می‌دهد این است که نسل جدید از گذشته با افتخار خود اطلاع نداشته باشد و اینکه چه مفاخر و علمای بزرگی وجود داشتند و از آن بی‌اطلاع باشند.

وی با تأکید بر اینکه سرداران بزرگی دفاع مقدس را برای ما رقم زدند و دانشمندان و مفاخر و علمای بزرگی داریم، تصریح کرد: یکی از راه های تقابل با تهاجم فرهنگی دشمن برگزاری این نوع اجلاسیه هاست تا نسل جوان و مجامع دانشگاهی ما با بزرگان و اندیشمندان آشنا شوند که در موضوعات فردی اهل زهد و پرهیزکاری و در حوزه های اجتماعی، مردم مدار بوده اند.

استاندار خراسان جنوبی در خصوص شخصیت آیت الله اوحدی، گفت: شخصیت هایی همچون آیت الله اوحدی، ستونی برای مردم بودند و در موضوعات اجتماعی به پیگیری مشکلات مردم می پرداختند و اکنون نیز این نوع افراد داریم و نسل جدید باید با این شخصیت ها آشنا شوند.

قناعت خاطرنشان کرد: این اجلاسیه فرصتی برای طلاب، جوانان و مردم است تا این شخصیت عالم و دانشمند را بشناسند و یک تقابل برابر غربی ها نیز محسوب می شود و غربی ها به دنبال این هستند تا مفاخر خود که بااصالت و الگو هستند را نشناسیم و برایمان الگو نشوند.

وی متذکر شد: دشمن به دنبال این است که جوانان ما شخصیت های مجازی و غیرواقعی غرب را الگوی خود قرار دهند در صورتی که ما سابقه دیرینه در حوزه های علمی، حوزوی، دانشگاهی، نظامی و ایثارگری داریم و این نوع اجلاسیه ها می تواند به خنثی کردن نقشه های دشمن کمک کند.

پایان پیام/۶۹۰۷۵

برچسب‌ها:

نظر شما